کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟

عصر کالا- در حال حاضر اپراتورهای اول و دوم موبایل کشور اینترنت نسل ۴.۵ را به مشترکین خود ارائه می‌دهد تا بتوانند با سرعت و پایداری بیشتری به اینترنت متصل شوند. اگر می‌خواهید بدانید کدام گوشی‌های هوشمند از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری لعصرکالاب به نقل از آخرین خبر ؛ چند ماهی است همراه اول و ایرانسل خدمات اینترنت نسل 4.5 یا همان 4.5G را به مشترکین خود ارائه می‌دهند تا کاربران گوشی‌های هوشمند بتوانند از اینترنت پرسرعت‌تر و پایدارتر استفاده کنند.

    توضیح در مورد جزئیات و نحوه عملکرد اینترنت نسل 4.5 خود نیاز به مقاله‌ای جداگانه و مفصل دارد ولی به طور خلاصه می‌توان گفت در اینترنت 4.5G یا LTE Advance گوشی‌های موبایل به جای استفاده از یک باند به دو یا چند باند فرکانسی وصل می‎شوند و با ترکیب آنها سرعت و پنهای باند اینترنت دریافتی را افزایش می‌دهند. به این ترتیب کاربر می‎تواند حداقل به سرعتی 2 برابر بیشتر از سرعت اینترنت 4G دست پیدا کند و سرعت پینگ پایین‌تر، تماس صوتی HD و قطعی کمتر ارتباط را تجربه کند.

    برای استفاده از اینترنت 4.5G نیاز به سیمکارت یوسیم (USIM) و گوشی هوشمندی دارید که از LTE Advance پشتیبانی نماید. تمامی گوشی‌های هوشمندی که مجهز به LTE Cat6 (یا بالاتر) هستند از اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کنند.

    نام برخی از این گوشی‌ها در زیر آمده است.

    اپل
    iPhone 7 Plus
    iPhone 7
    iPhone 6s Plus
    iPhone 6s

    بلک‌بری
    KeyOne
    DTEK60
    Priv
    Passport

    گوگل
    Pixel
    Pixel XL

    اچ‌تی‌سی
    U Ultra
    U Play
    10
    One A9

    هوآوی
    P10 Plus
    P10
    Mate 9
    Mate 8
    Honor 8

    ال‌جی
    G6
    G5
    V20
    V10

    سامسونگ
    Galaxy S8+
    Galaxy S8
    Galaxy Note5
    Galaxy Note4
    Galaxy A7/A5/A3 (2017)
    Galaxy A7/A5/A3 (2016)

    سونی
    Xperia XZ Premium
    Xperia XZ
    Xperia X Performance
    Xperia X
    Xperia Z5
    Xperia Z3+

    گوشی‌های هوشمندی که از اینترنت 4.5G پیشتبانی می‌کنند بیشتر از چیزی است که در بالا نام برده شده است. تقریبا اکثر گوشی‌هایی که از سال 2015 به بعد وارد بازار شده‌اند مجهز به LTE Cat6 یا بالاتر هستند. این مورد را در گوشی خود چک کنید و بگویید گوشی‌ شما از اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند یا نه.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر