چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟

عصر کالا- اینستاگرام برای تمامی کاربران خود قابلیتی را عرضه کرده است که به واسطه آن می‌توان تصاویر خود را در یک بخش خصوصی آرشیو کرد و در زمان دلخواه، تصاویر آرشیوی را به پروفایل خود بازگرداند.

چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ورج، پس از اینکه اینستاگرام ویژگی «آرشیو» (Archive) را برای گروه کوچکی از کاربران خود در ماه گذشته فعال کرده بود، نهایتا این قابلیت را در دسترس همه کاربران قرار داد. این ویژگی این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا پست‌های قدیمی اینستاگرامتان را آرشیو کنید، بدون اینکه مجبور به پاک کردن آنها شوید.

    اگر شما به بخش موجود در سمت راست بالای هر پست اینستاگرام وجود دارد بروید، گزینه‌هایی مانند ویرایش، مشاهده و حذف وجود دارد که در قابلیت جدید، گزینه آرشیو هم به آن اضافه شده است. با ضربه زدن روی آن، تصویر شما به یک پوشه خصوصی یا همان آرشیوتان منتقل می‌شود، که تنها خودتان قادر به مشاهده‌اش خواهید بود.

    اینستاگرام این کار را برای جلوگیری از پاک شدن پست‌های کاربران انجام داده است و از طرفی با این هدف که کاربران در لحظه بتوانند تصاویری که می‌خواهند را به اشتراک بگذارند. برخی از کاربران اینستاگرام و خصوصا برخی از نوجوانان، عادت دارند تصاویری که به اندازه کافی لایک نگرفتند و یا تصور می‌کنند پس از مدتی حالت شخصی به خود گرفتند را حذف کنند. البته قابلیت آرشیو لزوما این رفتار را متوقف نخواهد کرد اما حداقل موجب نگه‌داری تصاویر خواهد شد.

    اینستاگرام آرشیو کردن و بازگرداندن تصاویر را هرگز به دیگر کاربران اطلاع نمی‌دهد، بنابراین شما می‌توانید هر اندازه که مایل بودید پست‌های خود را آرشیو کرده و به پروفایل خود برگردانید. همچنین برای برگرداندن تصاویر آرشیوشده به پروفایل هم یک راه وجود دارد، بدین ترتیب تصاویر دو مرتبه در جای اصلی خود قرار خواهند گرفت. برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام، باید به دکمه کوچکی که حالت عقبگرد ساعت دارد در در گوشه سمت راست بالای صفحه خود مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر