رویای خرید گوشی های تاشدنی در سال آینده میلادی

عصر کالا-رقابت شرکت های سازنده گوشی برای تولید محصولات خلاقانه روز به روز هیجان انگیزتر می شود و حتی گفته می شود ممکن است سال آینده سامسونگ گوشی Galaxy Note ۸ خود را با نمایشگر تاشو عرضه کند.

رویای خرید گوشی های تاشدنی در سال آینده میلادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ولیوواک، سامسونگ بعد از شکست گوشی نوت 7 در بازار به علت انفجار مکرر باتری های این گوشی قصد دارد نوت 8 را با قابلیت های خارق العاده ای عرضه کند تا این ناکامی را جبران کند.

    جدیدترین اخبار منتشر شده حاکیست که گوشی های نوت 8 و اس 8 دارای نمایشگرهای منعطف و تاشو خواهند بود و لذا کاربران می توانند آنها را تا زده و در گوشی های خود قرار دهند.

    اولین نمونه یک گوشی تاشو در سال 2008 ساخته و رونمایی شد و احتمال دارد سامسونگ با استفاده از نمایشگرهای OLED بالاخره این رویای خود را عملی کند. در حالی که برخی منابع از تاشو بودن این گوشی خبر می دهند، تعدادی از منابع خبری هم می گویند گوشی یادشده هم در جلو و هم در پشت خود دارای نمایشگر خواهد بود و لذا طراحی آن بسیار نوآورانه و خلاقانه خواهد بود.

    همچنین گفته می شود سامسونگ در گوشی گالکسی نوت 8 از دکمه Home استفاده نخواهد کرد و در عوض نمایشگر گوشی را حساس به تماس خواهد نمود تا بتواند نمایشگری تمام صفحه را در اختیار کاربران قرار دهد.

    تحول دیگر در گالکسی نوت 8 تجهیز آن به دوربینی با لنز دوگانه، استفاده از پردازنده Exynos 8895 و چهارگیگابایت رم است. البته برخی منابع دیگر می گویند این گوشی ممکن است 6 گیگابایت رم داشته باشد.

    گالکسی اس 8 احتمالا در دو مدل 5.1 و 5.5 اینچی و با پشتیبانی از پخش ویدئوهای 4K عرضه خواهد شد و همزمان با عرضه آن از ساعت هوشمند تازه Galaxy Gear S3 نیز رونمایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر