اوپوی چینی درصدد ورود به اروپا

عصر کالا- شرکت چینی اوپو (Oppo) با توجه به آمار فروش بالا و قابل ملاحظه خود در سراسر جهان، می خواهد رسما وارد اروپا شود.

اوپوی چینی درصدد ورود به اروپا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری  «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت چینی اوپو که مدت‌هاست محصولات و گوشی‌های هوشمندش در سراسر جهان از استقبال زیادی برخوردار شده و توانسته است بالغ بر 200 میلیون دستگاه گوشی تولیدی خود را در سراسر جهان به فروش برساند، حالا به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته به طور رسمی در کشورهای اروپایی حضور پیدا کند و با راه اندازی فروشگاه‌های رسمی بتواند علاوه بر افزایش میزان فروش، رابطه مستقیمی با مصرف‌کنندگان و کاربران اروپایی داشته باشد که درنهایت به افزایش و رشد سودآوری و کیفیت محصولات اوپو می‌انجامد.
    گزارش‌ها حاکی است این شرکت چینی که تاکنون عملکرد موفقیت‌آمیز و درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است، می‌خواهد فروشگاه‌های خود را در کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هلند راه‌اندازی کرده و حضور فعالانه‌ای را در قاره سبز برای خود رقم بزند. البته اوپو درصدد است به کشورهای بیشتری ورود پیدا کند و به همین خاطر احتمال دارد که در کشورهای بیشتری نیز شاهد فروشگاه‌های رسمی اوپو باشیم.
    اوپو و ویوو که نرخ رشد فروش آن‌ها در سال 2017 سرعت کمتری گرفته بود، هر دو راهبردهای جدیدی را برای سال 2018 مطرح کرده‌اند، به گونه‌ای که توانستند با غول‌های تکنولوژی جهان به خوبی رقابت کنند و آمار فروش نسبتا بالا، مناسب و قابل قبولی را به خود اختصاص دهند. این دو شرکت قصد دارند با مدل‌های جدید دستگاه‌های خود که سطح قیمت به کارایی بالا و برنامه‌های هوش مصنوعی خواهند داشت، بازارهای جدید را هدف قرار دهند.
    شیائومی، اوپو، ویوو و وان پلاس از جمله بزرگترین شرکت‌های چینی فعال در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند هستند که با عرضه محصولات ارزان قیمت و با کیفیت بالا توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر