منتظر معرفی سه مدل گوشی ایسوس زنفون ۴ باشید

عصر کالا- ظاهرا ایسوس در نظر دارد در نمایشگاه Computex ۲۰۱۷ از سه گوشی جدید خانواده زنفون ۴ (Asus ZenFone ۴) رونمایی کند.

منتظر معرفی سه مدل گوشی ایسوس زنفون ۴ باشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، مدل پرچمدار این خانواده، ایسوس زنفون 4 اس نام دارد. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد.

    پس از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی های زنفون 3، انتظار می‌رود ایسوس اواخر ماه جاری میلادی و در نمایشگاه Computex 2017 از گوشی های جدید سری زنفون خود رونمایی کند. این نمایشگاه از 9 لغایت 13 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
    گفته می‌شود ایسوس قصد دارد از سه گوشی سری ZenFone 4 با قیمت و مشخصات فنی متفاوت رونمایی کند. ایسوس زنفون 4 مکس (Asus ZenFone 4 Max) احتمالا ارزان‌ترین مدل این سری است که در رده گوشی های میان رده قرار خواهد گرفت. مدل اصلی زنفون 4 یک گوشی میان رده رو به بالا است که احتمالا قدرت رقابت با برخی از پرچمداران بازار را دارد. سومین گوشی این خانواده، ایسوس زنفون 4 اس (Asus ZenFone 4S) است که یک گوشی بالارده و باکیفیت خواهد بود.
    مشخصات گوشی ایسوس زنفون 4 مکس
    ما در حال حاضر اطلاعاتمان به مدل مکس این خانواده محدود می‌شود و یک تصویر جدیدی را نیز از آن دریافت کرده‌ایم (تصویر شاخص این مطلب) که شایعات پیشین شامل دوربین دوگانه پشتی آن را تایید می‌کند. این گوشی احتمالا به یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح Full HD مجهز شده است. در بخش داخلی آن یک چیپست اسنپدراگون 630 یا مدل قدرتمندتر 660 قرار خواهد داشت، اما هیچ حرفی در مورد ظرفیت رم آن به میان نیامده است.
    یکی دیگر از نکات جذاب در مورد این گوشی، قدرت گرفتن آن از یک باتری غول پیکر 4.000 یا 5.000 میلی‌آمپر ساعتی است. اگرچه ایسوس زنفون 4 مکس فاقد اسکنر اثر انگشت پشتی است، اما این اسکنر در زیر کلید فیزیکی هوم قاب جلویی آن تعبیه شده است. ما امیدواریم طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را در ارتباط با گوشی های سری زنفون 4 کمپانی ایسوس به دست آوریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر