ساخت گلکسی اس هشت بیش از ۳۰۰ دلار هزینه داشته است

عصر کالا- کمپانی سامسونگ پرچم دار جدید خود گلکسی اس ۸ را با قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی سری S وارد بازار کرده است. اما دلیل این اقدام چیست؟

ساخت گلکسی اس هشت بیش از ۳۰۰ دلار هزینه داشته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، شاید برخی دلیل این کار را طمع این کمپانی بدانند اما در واقع دلیل اصلی این است که سامسونگ برای ساخت گلکسی اس 8 هزینه بیشتری را نسبت به مدل‌های قبلی سری S متحمل شده است.
    طبق برآورد IHS Markit به نقل از CNET به نظر می‌رسد هزینه تولید گوشی گلکسی اس 8 برای سامسونگ 307.50 دلار تمام شده است. طبق گزارش‌ها، تولید گلکسی اس 7 و اس 7 آج به ترتیب 255.10 و 271.20 دلار برای سامسونگ هزینه داشته است. البته کمپانی سامسونگ تاکنون هیچ اشاره‌ای به صحت این ارقام و اطلاعات نکرده است.

    در ادامه این گزارش گفته شده گوشی گلکسی اس 8 بالاترین هزینه را برای ساخت تا به امروز داشته است. گوشی گوگل پیکسل ایکس ال نیز با هزینه 285.80 دلار در رتبه بعدی این فهرست قرار دارد. جالب است بدانید هزینه تولید گوشی آیفون 7 اپل 224.80 دلار است که در مقایسه با گلکسی اس 8 بسیار کمتر است.
    اخیراً شایعات متعددی پیرامون قیمت نزدیک به 1000 دلاری آیفون 8 می‌شنویم. با در نظر گرفتن این موضوع که گفته می‌شود این گوشی مجهز به تعداد زیادی قابلیت‌ها و مشخصات فنی جدید خواهد بود این برچسب قیمت تا حدودی قابل درک است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر