نسخه جدید اپلیکیشن کی‌بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر شد

عصر کالا- گوگل به تازگی یک نسخه جدید و به‌روزرسانی شده از اپلیکیشن کی‌بورد را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر متحرک (Gif) برای خود بسازند.

نسخه جدید اپلیکیشن کی‌بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپلیکیشن اختصاصی کی‌بورد گوگل که جی‌بورد (Gboard) نام دارد، همواره از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران گوشی‌های موبایل هم در نسخه‌های اندرویدی و هم iOS مواجه شده است. این اپلیکیشن در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده خود به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا برای خود تصاویر متحرک ( Gif ) اختصاصی بسازند.
    چند هفته پیش بود که نسخه آزمایشی یا بتاورژن این اپلیکیشن با چنین قابلیتی در دسترس تعداد محدودی از کاربران جی بورد قرار گرفت. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در پیام‌رسان‌های مختلفی همچون تلگرام از طرفداران پروپاقرص تصاویر متحرک (GIF) بوده‌اید، از نسخه جدید اپلیکیشن جی‌بورد لذت خواهید برد.
    طبق اعلام گوگل، کی‌بورد اختصاصی گوگل یا جی‌بورد به شما اجازه می‌دهد تا با ضبط فیلم از دوربین اصلی یا سلفی گوشی هوشمند خود، یک ویدیوی کوتاه 60 ثانیه‌ای یا یک ویدیوی فست فوروارد ساخته و درنهایت آن را به شکل GIF درآورید. با ساخت یک گیف اختصاصی برای خود، می‌توانید آن‌ها را برای دوستان و آشنایان مورد نظر خود نیز بفرستید و از آن لذت ببرید.
    یکی دیگر از قابلیت‌های جدید تازه‌ترین نسخه از جی‌بورد، امکان ذخیره‌سازی بیش از 500  استیکر مختلف مورد علاقه کاربران است که می‌توانند همانند یک پیام‌رسان از کی‌بورد گوگل استفاده کنند.
    چندی پیش بود که این اپلیکیشن پشتیبانی از تعداد زیادی از زبان‌های جهان را به پلت‌فرم خود افزود. کاربران با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی استور قادر خواهند بود آخرین نسخه به روزرسانی شده از اپلیکیشن جی‌بورد ( Gboard) را دریافت، دانلود و نصب کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر