کانسپت‌های جدید Nokia ۹ منتشر شد

عصر کالا- به تازگی کانسپت‌های جدیدی از گوشی نوکیا ۹ منتشر شده است که به طراحی بسیار زیبای این گوشی اشاره دارند.

کانسپت‌های جدید Nokia ۹ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ؛ بعد از بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند، این کمپانی تا به امروز چند محصول را روانه بازار کرده است. اما «نوکیا 9» جدیدترین محصول کمپانی نوکیاست که قرار است بزودی روانه بازار شود. به تازگی کانسپت‌هایی از این گوشی منتشر شده است که به طراحی بسیار زیبای آن اشاره دارند.

    براساس گفته‌های طراح این کانپست‌ها، نوکیا 9 از یک نمایشگر 5.5 اینچی و با نسبت 2:1 بهره خواهد برد و همچنین یک جفت بلندگو نیز در پنل جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت. حاشیه‌های دستگاه از تمامی جهات نیز بسیار باریک طراحی شده اند. 

    از دیگر مشخصات نوکیا 9 که در این کانسپت‌ها آمده است می‌توان به سیستم‌عامل اندروید O و دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد. اما نکته‌ای که در این کانسپت‌ها بسیار جلب توجه می‌کند، طراحی بسیار چشم‌نواز و زیبای نوکیا 9 است. اگر واقعا گوشی نوکیا 9 چنین طراحی چشم‌نوازی داشته باشد، بعید نیست که به فروش بالایی نیز دست پیدا کند.

    شرکت HMD که حق امتیاز تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارد، هنوز در مورد مشخصات نوکیا 9 هیچ‌گونه خبر رسمی را منتشر نکرده است؛ اما شایعات زیادی در مورد گوشی پرچمدار نوکیا به گوش می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835، لنزهای زایس، سیستم صوتی 360 درجه و مقاومت در برابر آب و مایعات اشاره کرد.

    نظر شما در مورد نوکیا 9 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند با غول‌هایی مانند گلکسی اس 8 و آیفون 8 رقابت کند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر