پرچمدار جدید گوشی‌های HTC با نام U۱۱ به ایران رسید + قیمت

عصر کالا- گوشی U۱۱ پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با این که به تازگی وارد بازار جهانی شده سوددهی این شرکت را به طور چشم‌گیری افزایش داده است و تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده.

پرچمدار جدید گوشی‌های HTC با نام U۱۱ به ایران رسید + قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، این گوشی امروز به صورت غیر رسمی به بازار کشورمان راه یافته و با قیمت بالایی بدون گارانتی به فروش می‌رسد.

    اچ‌تی‌سی این روزها دوران اوج خود را از داده است و همانند گذشته‌  عملکرد خوب فروش چندانی در صنعت گوشی هوشمند ندارد. اما پس از عرضه پرچمدار جدید این شرکت با نام U11 به بازار پس از مدت‌ها اچ‌تی‌سی افزایش درآمد و سوددهی بخش موبایل را تجربه کرد. یکی از نوآوری‌های جدید U11 قابلیت Edge Sense (فریم حساس به فشار) است که کاربر می‌تواند بدون نیاز به لمس صفحه‌نمایش کارهای بسیاری را با آن انجام دهد.

    یو 11 در دو نسخه متفاوت با حافظه‌داخلی 64 و 128 گیگابایت به فروش‌می‌رسد که به ترتیب مجهز به رم 4 و 6 گیگابایتی است. فروش نسخه 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایتی برای کشورهای چین، مالزی، تایوان، سنگاپور، هند، هنگ‌کنگ، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین در نظر گرفته شده است و با توجه به نزدیک بودن این کشورها از لحاظ جغرافیایی به احتمال زیاد به زودی وارد بازار کشورمان خواهند شد. البته هنوز مشخص نیست کدام نسخه از به صورت رسمی وارد بازار کشورمان خواهد شد.

    فعلا رنگ‌های مشکی و نقره‌ای نسخه 64 گیگابایتی این گوشی وارد بازار کشورمان شده است که بدون گارانتی به فروش می‌رسد. با توجه به این که در روزهای ابتدایی ورود اچ‌تی‌سی یو 11 به بازار کشورمان هستیم فعلا خرید این گوشی با قیمت بالا حال حاضر پیشنهاد نمی‌شد. اگر قصد خرید یو 11 را دارید بهتر است کمی صبر کنید تا این گوشی را با قیمت بهتر به همراه گارانتی و پشتیبانی پارس سامتل قشم خریداری در سبد خریدتان قرار دهید.


    مشخصات کامل :

    اچ‌تی‌سی یو 11 در حال حاضر با قیمت‌های زیر به فروش می‌رسد:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر