سامسونگ از گوشی گلکسی J۳ پرایم رونمایی کرد

عصر کالا- هنوز چند روزی از رونمایی گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نمی گذرد که سامسونگ گلکسی جی ۳ پرایم را به عنوان یکی دیگر از اعضای جدید خانواده خود به بازار معرفی کرد. گلکسی جی ۳ پرایم با قیمتی مقرون به صرفه احتمالا از فروش خوبی برخوردار شود.

سامسونگ از گوشی گلکسی J۳ پرایم رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، در بازار گوشی های گران قیمت سامسونگ این بار با عرضه گلکسی جی 3 پرایم جای خالی یک محصول باصرفه را پر کرده است. قیمتی در حدود 150 دلار و سیستم عامل اندروید نوقا به همراه تجهیزاتی که این گوشی در دل خود جای داده احتمالا موجب آن می شود.

    گلکسی جی 3 پرایم از صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (اصطلاحا اچ دی)، پردازنده چهار هسته ای اگزینوس 7570 با سرعت کلاک 1٫4 گیگاهرتزی، رم 1٫5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت بهره می برد.

    این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/1.9 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برخوردار است. مهندسان سامسونگ برای این گوشی از یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده اند. از دیگر قابلیت های گلکسی جی 3 پرایم می توان به وای فای 802٫11 a/ac/b/n، یو اس بی، ال تی ای، جی پی اس و بلوتوث 4٫1 اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر