مشخصات و قیمت وان پلاس ۵ فاش شد

عصر کالا- اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار جدید وان پلاس ۵ منتشر شده است.

مشخصات و قیمت وان پلاس ۵ فاش شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از صبحانه آنلاین، این پرچم‌دار یک رقیب قدرتمند برای گلکسی اس 8 خواهد بود.
    اگر یک گوشی اندروید بخواهد امسال گلکسی اس 8 را به چالش بکشد، قطعا پرچم‌دار جدید وان پلاس خواهد بود. با این‌که هنوز چندین ماه تا رونمایی رسمی وان پلاس 5 باقی مانده، اما اطلاعات بسیار زیادی درباره آن منتشر شده است. این هفته نیز اخبار جدیدی از سایت نمایندگی فروش Geekbuying منتشر شده است که شایعات قبلی را تقویت می‌کند.

    بر اساس اخبار منتشرشده، وان پلاس 5 دارای صفحه نمایش QHD به اندازه 5.5 اینچ، پردازنده اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت حافظه RAM، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. همچنین این پرچم‌دار قدرتمند یک باتری به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد و اندروید نوقا در نسخه 7.1 را ارائه می‌دهد. این مشخصات در تصاویری که از Slachleaks قبلا منتشر شد نیز وجود داشت و به نظر می‌رسد که این مشخصات، چه از طریق منابعی مشترک به دست آمده باشد و چه متفاوت، تا حدی به واقعیت نزدیک است. همچنین Geekbuying اشاره می‌کند که قیمت این گوشی 499.99 دلار خواهد بود.

    از بین تصاویری که از این گوشی به بیرون درز کرده است، در تصویر سایت Geekbuying برخلاف ادعای آن‌ها که دوربین اصلی لنز 23 مگاپیکسلی دارد، یک دوربین دوگانه در پشت گوشی دیده می‌شود. البته پیش‌تر برای دوربین اصلی وان پلاس ترکیب دوگانه پیش‌بینی شده بود.

    با این حال هنوز تا تأیید رسمی قیمت و مشخصات فنی این گوشی زمان زیادی باقی مانده است؛ اما به نظر می‌رسد‌ وان پلاس در حال آماده شدن برای رقابت با سامسونگ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر