سامسونگ مشکل صفحه گلکسی اس ۸ را حل می‌کند

عصر کالا- چند روز پیش بود که تعدادی از کاربران گوشی‌های گلکسی اس ۸ اعلام کردند در بخشی از صفحه نمایش گوشی‌ آن‌ها یک سایه یا هاله قرمز رنگ دیده می‌شود که با بخش‌های دیگر صفحه نمایش از نظر رنگ همخوانی ندارد.

سامسونگ مشکل صفحه گلکسی اس ۸ را حل می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از وب سایت شهر سخت افزار: چند روز پیش بود که تعدادی از کاربران گوشی‌های گلکسی اس 8 اعلام کردند در بخشی از صفحه نمایش گوشی‌ آن‌ها یک سایه یا هاله قرمز رنگ دیده می‌شود که با بخش‌های دیگر صفحه نمایش از نظر رنگ همخوانی ندارد. سامسونگ نیز بلافاصله اعلام کرد که این مشکل سخت افزاری نیست و مربوط به بخش نرم افزار گوشی‌های گلکسی اس 8 می‌شود. اما امروز تعدادی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند این کمپانی قصد دارد به زودی برای رفع این مشکل یک به‌روز رسانی نرم افزاری را منتشر کند.

    سامسونگ برای رفع هاله قرمز رنگ صفحه نمایش گلکسی اس 8 یک به‌روزرسانی منتشر می‌کند

    پس از گزارش تعدادی از کاربران مبنی بر مشاهده یک هاله قرمز رنگ بر روی بخشی از صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی اس 8، سامسونگ اعلام کرد این مشکل نرم افزاری است و کاربران می‌توانند با تغییر در تنظیمات صفحه نمایش آن را حل کنند. اما پس از این ادعای سامسونگ، بازهم تعدادی از کاربران از باقی ماندن این مشکل حتی با تنظیم صفحه نمایش خبر دادند.

    اگرچه سامسونگ در بیانیه خود این هاله قرمز رنگ را با عنوان مشکل معرفی نکرد اما امروز تعدادی از منابع خبری گزارش کردند که این کمپانی قصد دارد برای رفع این مشکل یک به‌روز رسانی نرم افزاری را منتشر نماید. این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که این به‌روز رسانی در اوایل هفته آینده میلادی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

    سامسونگ اعلام کرده است که این به‌روز رسانی بخش تنظیمات و بهینه سازی صفحه نمایش را تکمیل می‌کند و همچنین طیف رنگ‌هایی که کاربران می‌توانند برای نمایش بر روی نمایشگر انتخاب کنند را هم گسترش می‌دهد. پیش از این از سوی تعدادی از منابع اعلام شده بود که مشکل نمایش این هاله قرمز رنگ مربوط به عملکرد نامناسب تراشه‌ موجود در این گوشی‌های سامسونگ و همچنین مشکل جدی در پنل‌های AMOLED است.

    سامسونگ در حال حاضر مشغول انتشار یک بسته به‌روز رسانی امنیتی برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است. این بسته هم اکنون در دسترس تعدادی از کاربران این گوشی‌های هوشمند در قاره اروپا قرار گرفته است. عرضه این پرچمدارهای سامسونگ قرار است از امروز در بسیاری از نقاط جهان آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر