مچ بند هوشمند برای مدیریت حرفه ای تمامی ورزش ها

عصر کالا- شرکت سامسونگ به زودی مدل تازه ای از مچ بند هوشمند خود را عرضه می کند که برای مدیریت و برنامه ریزی انواع ورزش ها و حتی ورزش شنا هم کاربرد دارد.

مچ بند هوشمند برای مدیریت حرفه ای تمامی ورزش ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ونچربیت، رونمایی از این مچ بند که Gear Fit2 Pro نام دارد، همزمان با عرضه گوشی گالکسی نوت 8 و هدست به روزشده GearVR صورت می گیرد.

    Gear Fit2 Pro سومین مچ بند هوشمند تولیدی شرکت سامسونگ است که همراه با سیستم عامل Tizen عرضه می شود. مهم ترین مزیت Gear Fit2 Pro ضدآب بودن آن است که باعث می شود علاقمندان به ورزش های آبی هم بتوانند از محصول مذکور استفاده کنند.

    مدل قبلی این دستبند یعنی Gear Fit2 تنها استاندارد IP-68 را دریافت کرده بود و لذا می توانست در تماس محدود با آب قرار بگیرد. اما Fit2 Pro را می توان در عمق آب فرو برد و برای مدت قابل توجهی نگهداشت. Fit2 Pro همچنین با برنامه مدیریت فعالیت های ورزشی Speedo On سازگاری دارد.

    از جمله دیگر قابلیت های این مچ بند تازه می توان به پخش انواع موسیقی، پشتیبانی از سایت خدمات موسیقی Spotify، سازگاری با جی پی اس و غیره اشاره کرد.

    این مچ بند با دیگر دستگاه های مجهز به سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد و البته هنوز قیمت دقیق و زمان فروش گسترده آن اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر