عرضه گوشی‌های مینی سامسونگ در هاله‌ای از ابهام

عصر کالا- گزارش‌ها حاکی است که سامسونگ در حال طراحی و ساخت یک گوشی کوچک بدون حاشیه است و قصد دارد آن را در سال آینده میلادی ۲۰۱۸ رونمایی کند.

عرضه گوشی‌های مینی سامسونگ در هاله‌ای از ابهام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، تقریبا می‌توان گفت تمام گوشی‌هایی که در سال‌های اخیر توسط شرکت کره‌ای سامسونگ طراحی و تولید شده است، اعم از میان رده یا پرچم‌دار، دارای صفحه نمایش با اندازه حدود 5 اینچ بوده‌اند و ممکن است بسیاری از تحلیلگران بازار و کاربران تصور کنند این غول تکنولوژی دیگر علاقه‌ای به ساخت گوشی‌های کامپکت و کم حجم ندارد اما گزارش‌های جدید نشان دهنده چیز دیگری است.

    این گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ می خواهد یک گوشی کوچک‌تر از اندازه معمول 5 اینچی و با صفحه نمایش بدون حاشیه و بی لبه، به بازار عرضه کند.

    گزارش های مذکور را سایت Ice Universe ( به معنای جهان یخی ) که به افشاگری در فضای اینترنت معروف است، منتشر کرده است. البته هیچ خبر رسمی از سوی شرکت سامسونگ این گزارش ها را تایید نکرده است بنابراین ما نیز هیچ اطلاع دقیقی از نام، مشخصات و زمان عرضه این گوشی کوچک و بدون حاشیه در دست نداریم.

    برخی از تحلیلگران بازار تکنولوژی عنوان کرده‌اند ممکن است این گوشی کامپکت کوچک با نام اس 9 مینی ( S9 mini) به بازار عرضه شود اما این گمانه زنی‌ها نیز چندان درست به‌نظر نمی‌رسد چرا که سامسونگ پس از معرفی و عرضه گوشی جدید اس 8 نیز، اس 8 مینی را معرفی و به بازار عرضه نکرد. بنابراین بعید و دور از انتظار بنظر می‌رسد این گوشی نیز با نام اس 9 مینی وارد بازار شده و به فروش برسد.

    طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، گوشی اس 9 قرار است در ماه‌های فوریه یا مارس سال آینده میلادی 2018 رونمایی و عرضه شود. هرچند که با نظر سنجی‌هایی که در فضای اینترنت صورت گرفته است، می توان نتیجه گرفت که نسخه‌های کامپکت و مینی گوشی های پرچم دار، طرفداران بسیاری داشته و خیل عظیمی از کاربران اذعان کرده‌اند که بدنبال عرضه این گوشی های کوچک و کامپکت هستند.

    همانطور که در بالا گفته شد، هم اکنون هیچ شواهد و اطلاعات دقیقی از شرکت سامسونگ در خصوص عرضه این گوشی های کامپکت و مینی در دست نیست و ممکن است همانند نسخه های مینی گوشی های پرچمدار قبلی هیچ وقت به بازار عرضه نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر