رقابت تنگاتنگ شیائومی Mi۶ با گلکسی S۸ سامسونگ

عصر کالا- تصاویری از آخرین پرچم دار شیائومی، شیائومی Mi۶ لو رفته است که در این تصاویر صفحه نمایش این گوشی هوشمند خودنمایی می کند و به نظر می رسد این پرچم دار قصد رقابت با گلکسی S۸ را دارد.

رقابت تنگاتنگ شیائومی Mi۶ با گلکسی S۸ سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از  کلیک، بدون شک صفحه نمایش لبه به لبه در گلکسی S8 و S8 پلاس نظر های زیادی را به سمت خود جلب کرده است ولی باید این خبر را داد که فقط سامسونگ نیست که به سمت صفحه نمایش های لبه به لبه در حال حرکت است، بر طبق آخرین تصاویر لو رفته از شیائومی Mi6، این پرچم دار با صفحه نمایش لبه به لبه عرضه می شود و نسبت صفحه نمایش این گوشی هوشمند به بدنه، در مقایسه با گلکسی S8 نیز بیشتر است.
    به نظر می رسد که شیائومی هنوز قصد دارد که دوربین دوگانه را در میان پرچم داران خود نگاه دارد چون این پرچم دار نیز با دوربین دوگانه عرضه می شود. بر طبق سنت بسیار از کمپانی ها، شیائومی نیز دو پرچم دار جدید خود را در دو نوع شیائومی Mi6 و Mi6 پلاس عرضه می کند و هر دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش های Full HD عرضه می شوند و هر دو نیز دارای پردازنده اسنپدراگون 835 هستند. هنوز اطلاعات دقیق تر و جزئی تری از این پرچم داران به گوش نرسیده است.
    از پشت این گوشی هوشمند نیز عکس هایی به دست رسیده است که نشان می دهد دوربین دوگانه این گوشی شیائومی به صورت عمودی در پشت گوشی هوشمند قرار دارد و از محور افقی استفاده نکرده است. لازم به ذکر است که استفاده از محور عمودی برای دوربین دوگانه باعث می شود تا بسیاری از خطاها در عکاسی کاهش پیدا کند.


    نسبت صفحه نمایش Mi6 نسبت به بدنه بسیار زیاد است و به احتمال بسیار زیاد شیائومی روی دست سامسونگ بلند می شود و محصولی با صفحه نمایش بزرگ تر از گلکسی S8 عرضه می کند.


    از دیگر اطلاعات لو رفته در رابطه با شیائومی Mi6 می توان به رم 6 گیگابایتی، دوربین 19 مگا پیکسلی، و قیمت 299 دلار اشاره کرد که البته ممکن است قیمت اصلی از این عدد کمی بالاتر رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر