نسخه ارزان قیمت تلویزیون های الد ال جی روانه بازار شد

عصر کالا- تلویزیون مدل B۸ال جی برای نخستین بار در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد و هم اکنون در مجموعه تلویزیون های الد ۲۰۱۸ این غول تکنولوژی کره جنوبی قرار گرفته است.

نسخه ارزان قیمت تلویزیون های الد ال جی روانه بازار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میهن صنعت،  تلویزیون مدل  B8ال جی برای نخستین بار در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد و هم اکنون در مجموعه تلویزیون های الد 2018 این غول تکنولوژی کره جنوبی قرار گرفته است.

    این محصول ال جی با ویژگی هایی مانند دالبی ویژن، رزولوشن 4K و پردازشگر دالبی اتمس روانه بازار اروپا و آمریکا شد.

    ال جی در ماه های اخیر از نخستین سری محصولات الد خود با عنوان C8 و E8 رونمایی کرد و در حال حاضر از عرضه مدل ارزان ترB8در سایزهای 55 و 65 اینچی خبر داده است.

    این محصول الد برای نخستین بار در کنار دیگر مدل های جدید در CES 2018 رونمایی شد.

    تلویزیون مدل B8 از فناوری های پیشرفته مشابه نسخه های گران تر الد 2018 بهره برده که از جمله می توان به قابلیت های رزولوشن4K و 4 فرمت HDR(HDR10، HLG، دالبی ویژن و HDR پیشرفته) اشاره کرد.

    شایان ذکر است که نسخه B8 از پردازشگر آلفا 7 استفاده کرده و در حالی که نسخه های گران تر الد مجهز به پردازشگر آلفا 9  هستند.

    امکان دسترسی به اپلیکیشن و سرویس های نتفلیکس، یوتیوب، Hulu و HBO به لطف پلت فرم webOS فراهم شده و تنها مدل های 2018 به نسخه 4.0 این پلت فرم مجهز هستند.

    تلویزیون های مدل B8 از 4 ورودی HDMI بهره برده وقابلیت پشتیبانی از وای فای را دارد. مشتریان آمریکایی می توانند این مدل الد ال جی را در سایزهای 55 و 65 اینچی با قیمت پایه 2100 دلار خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر