شیائومی از اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون ۷۶۸G رونمایی کرد

عصر کالا- براساس اعلام شرکت شیائومی، گوشی Redmi K۳۰ ۵G Racing از پردازنده Snapdragon ۷۶۸G استفاده خواهد کرد.

شیائومی از اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون ۷۶۸G رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیائومی خانواده Redmi K30 را به صورت رسمی در اوایل امسال معرفی کرد. این گوشی‌ها در مدل‌های مختلف خود، مجهز به تراشه پردازنده Snapdragon 765G بودند. جدیدترین عضو از خانواده Redmi K30 شیائومی به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی K30 5G Racing Edition نام دارد. این گوشی هوشمند ساخت شرکت شیائومی، اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G است که با تراشه پردازنده Snapdragon 768G تولید و معرفی شده است و این تراشه پردازنده جدید عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خود، Snapdragon 765G دارد و واحد پردازش اصلی و گرافیکی آن سریع‌تر است. علاوه بر این، رنگ نعنایی جدید آن، این گوشی را شبیه Redmi K30 5G کرده است.

    مشخصات سخت افزاری گوشی Redmi K30 5G Racing
    نمایشگر این گوشی از جنس IPS است که اندازه آن 6.67 اینچ است و رزولوشن آن به +FHD می‌رسد. این نمایشگر یک حفره دارد که در آن، دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی در کنار حسگر عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. پشت K30 5G Racing Edition دارای یک ترکیب دایره‌ای دوربین است که حسگر اصلی آن، 64 مگاپیکسل است و در کنار آن حسگر التراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکروی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری گوشی جدید هوشمند شیائومی 4500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی را دارد.

    گوشی جدید شیائومی، Redmi K30 5G Racing Edition در چین برای پیش‌فروش گذاشته شده است و قیمت آن در چین 282 دلار است. این قیمت برای یک مدل آن با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن در نظر گرفته شده است. شیائومی اعلام کرده است که این گوشی قرار است از تاریخ 14 می (25 اردیبهشت) به صورت رسمی به فروش برسد و همه نقاط جهان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر