آیا سامسونگ در عرضه گلکسی S۸ عجله کرده است؟

عصر کالا- گلکسی S۸ رونمایی شده است و تا چندی دیگر بر روی قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد و کاربران می توانند از نزدیک این گوشی هوشمند را مشاهده کنند. برخی از تحلیل گران با بررسی موضوعاتی بر این باور هستند که سامسونگ در عرضه گلکسی S۸ دچار اشتباهاتی شده است.

آیا سامسونگ در عرضه گلکسی S۸ عجله کرده است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  کلیک، بدون شک سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس دو پرچم دار بسیار حاشیه ساز این روز ها هستند. سامسونگ در سال های فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است، شکست نوت 7 به این کمپانی شوک بزرگی را وارد کرد ولی در هر صورت سامسونگ یک کمپانی بسیار حرفه ای است و باید خیلی زود سرپا می شد و به کار خود ادامه می داد. در هر صورت سامسونگ توانست شکست ها را پشت سر بگذارد و حالا با محصولی بسیار منحصر به فرد به بازار آمده است.

    گلکسی S8، گوشی هوشمند موفقی در ظاهر و طراحی است ولی این نظر بسیاری از کارشناسان نیست و بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که این گوشی هوشمند می توانست بسیار بهتر از این ها عرضه شود و طراحان و کمپانی سامسونگ در عرضه گلکسی S8 دچار اشتباهاتی شده اند.

    این تحلیل گران اولین اشتباه سامسونگ را، عرضه نکردن گلکسی S8 در MWC دانسته اند،MWC محفل بسیار مناسبی برای عرضه گلکسی S8 بود و با عرضه این محصول در این بازه زمانی، مخاطبان بیشتری جلب گلکسی S8 می شدند.

    یکی دیگر از موضوعات بسیار جالبی که تحلیل گران حوزه فناوری در رابطه با گلکسی S8 به آن اشاره کرده اند این موضوع است که در واقع گلکسی S8 با عجله عرضه شده است. بسیاری از خبر های لو رفته قبل از عرضه گلکسی S8 به این موضوع اشاره کرده بودند گه این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش لبه به لبه است، و اسکنر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار دارد، اما پس از گذشت مدتی در برخی از خبر های لورفته و تصاویر درز کرده اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی هوشمند مشاهده شد. شاید سازندگان عجله داشته اند تا قبل از این‌که آیفون 8 به بازار بیاید، به سرعت پرچم دار خود را عرضه کنند و از قافله عقب نمانند.

    اسکنر و قابلیت تشخیص چهره گلکسی S8 نیز هنوز نیامده جنجال های زیادی بر پا کرده است. در آخرین ویدئو های مربوط به گلکسی S8، ویدئویی مشاهده می شود که در آن فردی تصویر خود را به عنوان قفل برای گلکسی خود تعیین می کند و سپس بعد از بستن گوشی هوشمند، فرد عکس خود را از گوشی هوشمند دیگری جلوی سنسور گلکسی S8 قرار می دهد و گوشی هوشمند نمی تواند این تصویر را به درستی تفکیک کند و به راحتی گوشی هوشمند باز می شود. اگر این موضوع جدی باشد، بدون شک دردسر بزرگی برای سامسونگ در راه است! شاید این موضوع نیز یکی از تبعات عجله سامسونگ در عرضه گلکسی S8 باشد.

    بدون شک سامسونگ کمپانی بسیار خوبی است و در سال های اخیر به خوبی توانسته است بازار گوشی های هوشمند اندروید را در دست بگیرد، ولی بعد از نوسان های زیاد در این کمپانی، بهتر است مدیران در عرضه پرچم دار جدید کمی دقت بیشتر به خرج می دادند. باید صبر کرد و نظر کاربران گلکسی S8 را نیز دانست. این گوشی هوشمند در 29 آوریل عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر