زمان عرضه Galaxy Note ۸ مشخص شد

عصر کالا- زمان عرضه Galaxy Note ۸ بر اساس جدیدترین اخبار مشخص شد. این در حالی است که هنوز سه هفته تا رونمایی از گلکسی نوت ۸ زمان باقی مانده است.

زمان عرضه Galaxy Note ۸ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، تقریبا همه چیز پیرامون پرچمدار آتی سری Note رو میز قرار گرفته‌ است و هیچ یک از مشخصات و اطلاعات مربوط به دیگر آن مخفی نیست. جدیدترین تصاویر رندر گلکسی نوت 8 که ایوان بلاس در اختیار ما قرار داد، ظاهر این گوشی موبایل را به طور دقیق نشان دادند. این عکس‌ها به قدری قابل اطمینان بودند که بر اساس آن‌ها، حتی به مقایسه اندازه Galaxy Note 8 با چند پرچمدار دیگر دست زدیم. از طرفی دیگر، انتشار نخستین نمونه تصاویر دوربین دوگانه سامسونگ سبب شد اطلاعاتی درباره دوربین این گوشی موبایل به دست بیاوریم.
    طبق اطلاعاتی که تاکنون به دست آورده‌ایم، تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ بیست و سوم آگوست (اول شهریور) خواهد بود. اگرچه هنوز چند هفته‌ای تا این روز باقی مانده، اما بر اساس جدیدترین شایعات زمان عرضه Galaxy Note 8 به بازار و در دسترس قرار گرفتن آن برای خرید نیز مشخص شده است. اگر این اطلاعات صحیح باشند، کاربران از روز پانزدهم سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) قادر به خرید گلکسی نوت 8 خواهند بود.

    این تاریخ همانند همیشه، برای بازارهای کره جنوبی است. اگرچه بعید نیست فروش محصول در بازارهای ایالات متحده آمریکا نیز از همین زمان آغاز شود، اما عرضه به سایر کشورها مطمئنا کمی زمان خواهد برد. پیش از عرضه Galaxy Note 8 ، بین ده تا چهارده روز به پیش فروش محصول تعلق خواهد داشت.
    احتمال همزمان شدن عرضه Galaxy Note 8 و LG V30 بسیار بالاست

    تحلیلگران معتقدند امکان همزمان شدن عرضه گلکسی نوت 8 و ال جی وی 30 وجود دارد، چرا که بر اساس شایعات، دومین پرچمدار ال جی در سال 2017 در روز سی و یکم آگوست (نهم شهریور) رونمایی شده و با گذشت حدود دو هفته از این رویداد، روانه بازارها خواهد شد. از آنجایی که انتظار می‌رود ال جی وی 30 تبدیل به نخستین گوشی موبایل مجهز به پنل OLED این شرکت شود، بعید نیست شاهد رقابتی جذاب بین جدیدترین پرچمداران این دو شرکت کره‌ای باشیم.
    بر اساس گفته‌های نماینده یک اپراتور، اگرچه آن‌ها قصد دارند عرضه Galaxy Note 8 را از روز پانزدهم سپتامبر آغاز کنند، اما همچنان از قیمت این محصول بی‌خبرند. بنابر گفته‌های وی، سامسونگ الکترونیکس این زمان را تعیین کرده است. این نماینده در انتهای صحبت‌های خود بر روی زمان اعلام شده تاکید و در ادامه اعلام کرد احتمال تغییر پیدا کردن آن بسیار پایین است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر