مشکل ریست مکرر در گلکسی S۸

عصر کالا- به تازگی گزارشاتی از سوی کاربران مبنی بر ریست شدن خود به خود و مکرر گلکسی اس ۸ بدون هیچ گونه دلیل خاصی منتشر شده است. سامسونگ هنوز هیچ توضیحی برای این مشکل ارائه نکرده است.

مشکل ریست مکرر در گلکسی S۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اتاق خبر 24:
    معایب گلکسی اس 8 یکی پس از دیگری در حال مشخص شدن هستند. قبلا گزارشاتی از سوی کاربران مبنی بر ایجاد لکه قرمز در صفحه نمایش این گوشی و همچنین مشکلات وای فای این گوشی منتشر شده است. سامسونگ پس از مطلع شدن از این مشکلات، آپدیتی برای این گوشی منتشر کرد و در حال انتشار آن برای کاربران کشورهای مختلف است؛ اما ظاهرا مشکل جدیدی برای جدیدترین پرچمدار سامسونگ به وجود آمده است؛ طبق گفته کاربران شبکه اجتماعی Reddit، گوشی گلکسی اس 8 بدون هیچ گونه دلیلی خود به خود و به صورت مکرر ریست می شود. حتی در برخی موارد هنگامی که این اتفاق رخ می دهد، به دلیل اینکه فشار زیادی که بر پردازنده گوشی وارد می شود، سرعت گوشی به میزان محسوسی کاهش پیدا می کند.

    طبق گفته کاربران زمانی که گوشی در حالت Safe mode باشد، ریست شدن مکرر گوشی ادامه پیدا می کند و حتی پس از ریستور کامل گوشی، باز هم این مشکل وجود دارد. حتی یکی از کاربران گزارش شده است که گوشی او روی یک صفحه سیاه قفل کرده است و مشکل تنها با هارد ریست کردن گوشی برطرف کرده است. گوشی هایی دچار این مشکل هستند که توسط اپراتورهای AT&T ،Verizon و احتمالا اپراتورهای دیگر آمریکا و سایر اپراتورهای جهانی عرضه شده اند.

    احتمالا سامسونگ از این مشکل اطلاع دارد؛ اما هنوز هیچ نوع راهنمایی یا پاسخی ارائه نکرده است. شاید مشکلات دیگری نیز در آینده گریبانگیر گلکسی اس 8 شود. در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه با گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس، سریعا با نمایندگی های سامسونگ تماس بگیرید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر