انتشار آمازون پرایم برای تلویزیون‌های هوشمند اپل

عصر کالا- بالاخره اپلیکیشن مخصوص فیلم و سریال آمازون پرایم برای دارندگان تلویزیون اپل (اپل تی وی) منتشر شد.

انتشار آمازون پرایم برای تلویزیون‌های هوشمند اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدودا شش ماه پیش بود که تیم کوک - مدیر عامل شرکت اپل - در رویداد رونمایی از محصولاتش، از عرضه اپلیکیشن آمازون پرایم برای تلویزیون های هوشمند اپل (اپل تی وی) در اواخر سال جاری میلادی 2017 خبر داد. هم اکنون طبق همان وعده، در آخرین روزهای ماه آخر سال 2017 این اپلیکیشن که مخصوص مشاهده فیلم و سریال است، در دسترس کاربران اپل تی وی قرار گرفته است تا از طریق فروشگاه آنلاین اپ استور اپل اقدام به دریافت و دانلود آن کنند.

    البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای تلویزیون های نسل سوم به بعد اپل تی وی قابل دسترسی است. البته شرکت آمازون مدتی پیش نسخه 5.0 اپلیکیشن آمازون پرایم را برای گوشی های هوشمند آیفون 10 معرفی کرده بود و حالا نیز برای نسل های جدیدتر تلویزیون های اپل معرفی کرده است. حالا با انتشار این نسخه، اپل تی وی گزینه های بیشتری برای استریم ویدیو و مشاهده انلاین فیلم و سریال را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

    به نظر می رسد انتشار اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی وی، پایانی بر مناقشات و درگیری های میان آمازون و اپل باشد چرا که غول تکنولوژی آمازون اعلام کرده بود تا زمانی که این برنامه اجازه نصب بر تلویزیون های هوشمند اپل را نداشته باشد، ما نیز این تلویزیون ها را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی خود قرار نخواهیم داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر