گوشی عرضه نشده نوکیا ۹ موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

عصر کالا- گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا ۹ (Nokia ۹) موفق به دریافت تاییدیه FCC شد. این گوشی پرچمدار از یک چیپ اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴/۸ گیگابایتی دوربین دوگانه برخوردار است. به زودی با پرچمدار جدید نوکیا ملاقات خواهیم کرد.

گوشی عرضه نشده نوکیا ۹ موفق به دریافت تاییدیه FCC شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

     به گزارشض پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ در این زمان از سال، شاید جای خالی چیزی حس می‌شود و آن هم عرضه گوشی نوکیا 9 است. تصویری از پرچمدار آینده شرکت HMD Global اخیرا در دنیای واقعی رویت شده که احتمالا مربوط به یکی از نسخه‌های پیش تولیدی آن است. علاوه بر این، وب سایت امتیازگیری GeekBench نیز لیستی از مشخصات گوشی نوکیا 9 را منتشر کرده بود که در آن چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 / 8 گیگابایتی جلوی اسم آن به ثبت رسیده بود. حال این گوشی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده تا بار دیگر طرفداران برند پرآوازه نوکیا را هیجان زده کند.

    این اسناد به خودی خود اطلاعات کاربردی و مهمی از گوشی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. تنها افشا کننده برخی اطلاعات کوچک نظیر NFC و پشتیبانی از بلوتوث 4.2 توسط این گوشی هستند. با این حال، از برخی جهات چنین اطلاعاتی می‌توانند اهمیت داشته باشند. یک دلیل این است که اسناد منتشر شده از گوشی TA-1004 که همان نوکیا 9 است، نشانگر پشتیبانی گوشی از دو اتصال GSM و CDMA است. بنابراین، FCC به عنوان یک مرجع صدور گواهینامه در ایالات متحده نشان می‌دهد که این کمپانی تمرکز ویژه‌ای را بر روی عرضه محصولاتش در ایالات متحده قرار داده که می‌توانند شامل گوشی هایی همچون نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 باشند. صادقانه بگوییم، این می‌تواند حساسیت زیادی را به وجود آورد، چرا که به طور بلقوه عرضه تنها یک پرچمدار با قیمت 700 دلار نمی‌تواند موجودی کافی جهت فعالیت در بزرگترین بازار پرچمداران جهان باشد و خیلی زود تبدیل به یک فاجعه می‌شود.
    مشخصات فنی نوکیا 9

    از نظر فنی، گوشی نوکیا 9 محصولی قدرتمند خواهد بود که سالیانیست از نوکیا انتظارش را داشتیم. این گوشی در کنار مجهز بودن به پرچمدار چیپست های کمپانی کوالکام، از یک رم 4 یا 8 گیگابایتی، نمایشگر 5.3 اینچی QHD، حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی پشتی نیز برخوردار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر