شیائومی در تاریخ ۳۰ فروردین گوشی پرچمدار می ۶ را معرفی خواهد کرد

عصر کالا- Xiaomi Mi ۶، تلفن پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی است که جایگزین می ۵ خواهد شد که سال گذشته یکی از پرچمداران ارزشمند اندرویدی به شمار میرفت. "اپل آسیا" در سال های اخیر عملکرد همواره مثبتی را از خود به جای گذاشته است اما رشد فوق العاده ی رقبای محلی همچون اوپو باعث شده شیائومی کمی به حاشیه برود و تلاش کند موضع خود را در صنعت گوشی های هوشمند حفظ کند

شیائومی در تاریخ ۳۰ فروردین گوشی پرچمدار می ۶ را معرفی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از سخت افزار؛ بنابراین انتظار میرود پرچمدار بعدی شیائومی، یک گوشی کم عیب و نقص باشد. روز گذشته برخی گزارشاتی مدعی شدند که شیائومی همین امروز گوشی می 6 را معرفی خواهد کرد اما کمپانی چینی با انتشار یک تیزر، تاریخ معرفی این پرچمدار را 19 آوریل اعلام کرده است.

    در مورد مشخصات فنی می 6 نیز صحبت هایی عنوان شده است. این گوشی احتمالا فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود و از چیپست اسنپدارگون 835 در این پرچمدار استفاده خواهد شد ( هر چند صحبت هایی در مورد استفاده از اسنپدراگون 821 نیز به گوش میرسد.) از نظر حافظه پیش بینی میشود می 6 در نسخه های مختلفی وارد بازار شود اما احتمالا قدرتمندترین نسخه از این دستگاه از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی بهره مند باشد. در بخش دوربین، انتظار میرود این دستگاه از دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی برخوردار باشد و از سنسور تصویر IMX386 سونی در این دستگاه استفاده شود. در حالی که در جلوی دستگاه یک لنز 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX286 قرار خواهد گرفت.

    در بخش صفحه نمایش، می 6 احتمالا به یک نمایشگر 5.2 اینچی مجهز خواهد بود که در دو نسخه ی فول اچ دی و QHD وارد بازار خواهد شد. دقیقا مشخص نیست که می 6 تنها در دو نسخه وارد بازار شود بلکه ممکن است شیائومی با ترکیبی از مشخصات فنی مختلف، نسخه ی های بیشتری از می 6 را معرفی کند. در نهایت طبق گزارشات می 6 از استاندارد IP68 برخوردار خواهد بود تا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم باشد. اندروید 7.1.1 نیز به صورت پیشفرض بر روی این پرچمدار نصب خواهد بود. زمان زیادی تا معرفی پرچمدار بعدی شیائومی باقی نمانده است و به زودی میتوانیم به صورت رسمی با این پرچمدار آشنا شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر