میان‌رده‌ای با دوربین دوگانه؛

شیائومی می ۵ ایکس معرفی شد

به گزارش عصر کالا: کمپانی چینی شیائومی از گوشی شیائومی می ۵ ایکس (Xiaomi Mi ۵X) رونمایی کرد. در ادامه، با مشخصات فنی، امکانات، قیمت و زمان عرضه این گوشی موبایل با ما باشید.

شیائومی می ۵ ایکس معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰
  • شیائومی می 5 ایکس معرفی شد
  • شیائومی می 5 ایکس معرفی شد
  • شیائومی می 5 ایکس معرفی شد
  • شیائومی می 5 ایکس معرفی شد
  • شیائومی می 5 ایکس معرفی شد
  • شیائومی می 5 ایکس معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، پس از چند هفته شایعه، سرانجام انتظار به پایان رسید و گوشی شیائومی می 5 ایکس با مشخصاتی نه‌چندان غیر منتظره، به طور رسمی معرفی شد.
مشخصات شیائومی می 5 ایکس

گوشی جدید شیائومی به نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 625 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و در قسمت پشت آن، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی (همانند آنچه در شیائومی می 6 شاهد بودیم) قرار داده شده است.

طراحی شیائومی می 5X به گونه‌ای‌ست که خطوط آنتن در لبه بالایی قاب عقب تعبیه شده و در مرکز نیز سنسور اثر انگشت جا خوش کرده است.
شیائومی از جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود، یعنی MIUI 9 در شیائومی می 5 ایکس استفاده کرده که بر مبنای اندروید 7 نوقا ساخته شده است. بنا به ادعای کمپانی سازنده، این پوسته اختصاصی عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه پیش از خود داشته که از مهمترین بهبودهای آن می‌توان به اضافه‌شدن دستیار هوشمند شیائومی (Smart Assistant)، امکان جستجوی تصاویر در داخل گوشی، فایل‌های سیستمی جدید و مواردی دیگر از این دست اشاره کرد.
ظرفیت باتری در موبایل جدید شیائومی 3080 میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به نوع پردازنده گوشی، به نظر می‌رسد بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
قیمت شیائومی می 5 ایکس

شما می‌توانید مدل پایه شیائومی می 5 ایکس با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را با قیمتی معادل 220 دلار و در رنگ‌های طلایی، مشکی و رزگلد خریداری کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر