هواوی ساعت هوشمند Huawei Watch ۲ را معرفی کرد

عصر کالا- شرکت هواوی رسما نسل دوم ساعت‌های هوشمند خودش را معرفی کرد.

هواوی ساعت هوشمند Huawei Watch ۲ را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، این ساعت‌های هوشمند که Huawei Watch 2 نام دارند در دو مدل معمولی و کلاسیک راهی بازار می‌شوند. این ساعت‌های هوشمند از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کنند و به GPS، سنسور تشخیص ضربان قلب، NFC و پرداخت موبایلی اندروید پی مجهز شده‌اند. هواوی ساعت‌های جدید خودش را به سیستم عامل Android Wear 2 مجهز کرده که باعث شده بتوان برنامه‌ها را به شکل مستقل روی ساعت نصب کرد.

    ساعت هوشمند

    هر دو مدل از ساعت‌‌های هوشمند هواوی به میکروفون و بلندگو مجهز شده‌اند تا بتوان با آن‌ها تماس تلفنی گرفت. اتصال بلوتوث هم باعث می‌شود که بتوانید این محصولات را به هدفون‌های مختلف متصل کنید. گفته شده که یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده که می‌تواند تا دو روز ساعت را روشن نگه‌دارد. حتی یک حالت به اسم Watch Mode هم برای این محصولات در نظر گرفته شده که با فعال کردن آن می‌توانید تا 25 روز ساعت  را روشن نگه‌دارید. در این حالت اکثر قابلیت‌های ساعت غیر فعال می‌شود و تنها می‌توانید قدم‌های خودتان را بشمارید.

    سنسور تشخیص ضربان قلب جدیدی برای این ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته شده که می‌تواند مداوم ضربان فلب را زیر نظر داشته باشد. هواوی یک مدل پورشه‌ی دیزاین هم از این ساعت هوشمند معرفی کرد که ظاهر و واچ فیس مخصوص خودش را دارد.

    این ساعت‌های هوشمند ابتدا در کشورهای اسپانیا، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان و چین عرضه می‌شوند.  گفته که این محصولات را می‌توان با قیمتی نزدیک به 347 دلار خریداری کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر