گلکسی اس ۹ سامسونگ احتمالا در دی ماه رونمایی می‌شود

عصر کالا- طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از کشور کره، گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy S۹) احتمالا به جهت رقابت با آیفون‌های جدید اپل در دی ماه رونمایی می‌شود.

گلکسی اس ۹ سامسونگ احتمالا در دی ماه رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز، ساعاتی پیش گزارشی از منایع کره‌ای مبنی بر آغاز کار مهندسان اپل برای طراحی آیفون‌های سال آینده و عرضه گوشی 6.46 اینچی منتشر شد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو کار خود را زودتر از همیشه آغاز کرده‌اند و سال آینده آیفون 9 و آیفون 9 پلاس در ابعاد حدود 6 اینچ رونمایی می‌شوند. حالا پس از انتشار این اخبار، منابع کره‌ای از رونمایی زودهنگام گلکسی اس 9 در دی ماه سال جاری خبر دادند. دلیل بروز احتمالی این مهم رقابت هرچه سریعتر با آیفون‌های جدید و منحصر به فرد اپل است.
    به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تولید پنل‌های OLED گوشی گلکسی اس 9 را از آبان ماه آغاز کند، تقریبا دو ماه زودتر از موعد همیشگی. با اینکه همیشه شاهد رونمایی از پرچمداران سری اس در بازه فروردین و اردیبهشت بودیم، اما در صورت صحیح بودن این شایعات، Galaxy S9 سامسونگ زودتر از موعد روانه بازار می‌شود.
    در این گزارش ذکر شده است که در طراحی و تولید پرچمداران جدید، ابتدا پنل‌های صفحه نمایش تولید و آماده می‌شوند و سپس قطعات دیگر گرد‌آوری شده و محصول نهایی آماده فروش خواهد شد؛ این پروسه پس از آماده شدن پنل‌های OLE، حدود دو الی سه ماه به طول می‌انجامد. از آنجایی که صفحات گلکسی اس 8 در ژانویه آماده شدند و سپس سه ماه بعد و در ماه مارس این محصول معرفی شد، منابع این گزارش معتقدند این بازه زمانی دو الی سه ماهه برای گلکسی اس 9 هم تکرار می‌شود.
    از آنجایی که گفته می‌شود خانواده اس 9 سامسونگ با همان پنل‌های 5.77 و 6.22 اینچی نسل قبلی روانه بازار می‌شوند، باور کردن این گزارش مبنی بر عرضه زودهنگام محصولات سال بعد آنچنان سخت نیست. بدین ترتیب تنها تلاش‌های مهندسان کره‌ای بر روی پردازنده و قرار دادن دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی متمرکز خواهد بود.
    اما دلیل اصلی این عجله سران کره‌ای برای عرضه گلکسی اس 9 چیست؟ کارشناسان معتقدند دلیل اصلی این موضوع رونمایی از محصول جدید کمپانی اپل به نام آیفون 8 (Apple iPhone 8) است. سامسونگ نمی‌خواهد به سادگی بخش اعظمی از بازار را از دست داده و عقب بیوفتد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر