شرکت ال‌جی سه گوشی Q۶، Q۶+ و Q۶ آلفا را معرفی کرد

عصر کالا- پس از شایعات مختلف شرکت ال‌جی سرانجام سری گوشی‌های Q را معرفی کرد. گوشی‌هایی که در ابتدا فکر می‌کردیم قرار است با نام LG G۶ مینی راهی بازار شوند.

شرکت ال‌جی سه گوشی Q۶، Q۶+ و Q۶ آلفا را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا ، این گوشی‌های جدید شرکت ال‌جی جزو محصولات میان‌رده قرار می‌گیرند و اما در برخی جزییات با هم تفاوت دارند. گوشی Q6 یک مدل متوسط به حساب می‌آید که گوشی Q6+ کمی از آن قوی‌تر و گوشی Q6  آلفا کمی از آن ضعیف‌تر است. هر سه مدل از صفحه نمایش 5.5 اینچی با دقت تصویر 2160 در 1080 پیکسل عرضه می‌شوند و تراشه اسنپ‌دراگون 435 و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی دارند. لازم به ذکر است که صفحه نمایش این گوشی‌های همان صفحه نمایش Full Vision گوشی G6 است.
    گوشی ال‌جی Q6 آلفا به 2 گیگابایت رم و 16گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی ال‌جی Q6 هم 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل پلاس هم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
    این سه گوشی دوربین دوتایی ندارند، اما از یک دوربین پشت 13 مگاپیکسلی بهره می‌برند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده که زاویه دید آن 100 درجه است. بدنه فلزی هم روی سری Q دیده می‌شود. این سه تلفن همراه هوشمند از مدتی دیگر در اکثر کشورها راهی بازار خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر