اپل دو آیفون جدید قرمز رنگ عرضه می کند

عصر کالا- برخی منابع نزدیک به اپل می گویند این شرکت قصد دارد دو نسخه به روزشده از آیفون های ۸ و ۸ پلاس را به رنگ قرمز رنگ روانه بازار کند.

اپل دو آیفون جدید قرمز رنگ عرضه می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، قرار است فروش این گوشی ها امروز آغاز شود و در این زمینه توافق هایی با برخی فروشندگان عمده و اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا به عمل آمده است.

    پیش از این اپل بعد از عرضه گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس مدل های قرمز رنگ آنها را هم عرضه کرده بود. تولید این گوشی ها در شهریور ماه گذشته و همزمان با رونمایی از آیفون 8، 8 پلاس و ایکس آغاز شد.

    تولید این گوشی ها در سال گذشته با هدف جمع آوری کمک مالی برای مقابله با بیماری هایی همچون ایدر، مالاریا و سل صورت گرفت و از این طریق 30 میلیون دلار بودجه به همین منظور تهیه شد. اپل در مجموع از این طریق و با استفاده از شیوه هایی همچون برخی فعالیت های خلاقانه در زمینه فروش خدمات و محصولات از طریق فروشگاه اپ استور خود 160 میلیون دلار به مبارزه با بیماری های یادشده کمک کرده است.

    در مورد ویژگی های خاص این گوشی ها هنوز اطلاعاتی ارائه نشده، اما بعید به نظر می رسد آنها به غیر از رنگ خود تفاوت عمده ای با مدل های اصلی آیفون 8 و 8 پلاس داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر