مدل یاقوت کبود HTC U Ultra بیش از ۳ میلیون تومان قیمت دارد

عصر کالا- خبر ها حاکی از آن است که مدل حرفه ای تر گوشی HTC U Ultra به زودی روانه بازار می شود. این مدل دارای صفحه ای از جنس یاقوت کبود بوده و به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

مدل یاقوت کبود HTC U Ultra بیش از ۳ میلیون تومان قیمت دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از کلیک، اگر به خاطر داشته باشید، HTC یک ماه پیش از یک نسخه ویژه از گوشی هوشمند U Ultra که دارای صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود و 128 گیگابایت حافظه داخلی است در تایوان رونمایی کرد. آن طور که مشخص است این گوشی به زودی روانه بازار اروپا می شود.

    برخلاف پیش بینی تحلیلگران، HTC موفق شد تا نسخه یاقوت کبود U Ultra را بسیار زود تر از آنچه که انتظار می رفت به بازار عرضه کند. این گوشی از 18 آوریل در آلمان و سوییس قابل تهیه خواهد بود و قیمتی کمتر از 850 یورو (معادل 3200000 تومان) نخواهد داشت.

    بر خلاف نسخه 64 گیگابایتی که از محافظ صفحه یاقوتی بی بهره است، مدل جدیدی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و صفحه نمایش آن از درجه سختی 9 موس برخوردار است. این پوشش بسیار مستحکم و با دوام که بر روی صفحه نمایش HTC U Ultra قرار گرفته، اغلب به دلیل مقاومت بالا و ضد خش بودن در ساعت های گران قیمت به کار می رود.

    همین مسئله باعث شده تا این مدل نسبت به HTC U Ultra معمولی که دارای صفحه گوریلا گلس 5 است، قیمت بسیار بیشتری را از آن خود کند. قیمت این مدل در حدود 700 یورو (معاد 2600000 تومان) است.

    به غیر از تفاوت ظرفیت حافظه داخلی و صفحه نمایش مستحکم تر، تفاوتی میان مدل 128 گیگابایتی با 64 گیگابایتی  HTC U Ultra وجود ندارد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر