اپل هدفون بی‌سیم بیتس استودیو ۳ را رونمایی کرد

عصر کالا- اپل که حالا مالک شرکت بیتس محسوب می‌شود به‌تازگی نسل جدید هدفون Beats Studio را با بهبودهایی در دوام شارژ، نویز کنسلینگ و همچنین افزودن چیپ W۱ خود معرفی کرد.

اپل هدفون بی‌سیم بیتس استودیو ۳ را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین،  پس از بیش از سه سال انتظار بیتس سرانجام هدفون‌های سری استودیو خود را آپدیت می‌کند.Beats Studio 3 Wireless حالا از فروشگاه‌های اپل و سایر فروشگاه‌های معتبر با قیمت 350 دلار قابل خریداری است. این مدل به چیپ Apple W1 مجهز شده، دوام شارژ بالاتری دارد، نویز کنسلینگ آن بهبود یافته و طراحی داخلی آن نیز تغییر یافته است. از نظر ظاهری هنوز نمی‌توانید این هدفون‌ها را با هیچ هدفون دیگری اشتباه بگیرید. این‌بار بیتس استودیو 3 در شش رنگ سفید، قرمز، سورمه‌ای، مشکی، خاکستری و کرم عرضه خواهد شد و ایرپدهای آن برای راحتی بیشتر و استفاده چندساعته بهبود یافته است.

     

    اما شاید مهم‌ترین بهبود استفاده از چیپ‌ست W1 اپل باشد. به این ترتیب اتصال بی‌سیم این هدفون‌ها به آی‌فون، آی‌پد و مک سریع و بسیار ساده انجام می‌شود. این هدفون‌ها همچنین دارای فناوری نویز کنسلینگ اکتیو هستند تا صدای محیط را کاهش دهند. به ادعای بیتس در حالت فعال بودن این قابلیت دوام شارژ باتری 22 ساعت و در صورت غیرفعال بودن دوام شارژ تا 40ساعت نیز افزایش خواهد یافت. به این ترتیب با اینکه استودیو 3 از نظر نویزکنسلینگ باید با بزرگانی مثل Bose QC35 و Sony MDR-1000X رقابت کند اما دوام شارژ بهتری خواهد داشت. این هدفون‌ها به بلوتوث کلاس یک برای اتصال پایدارتر و با برد بیشتر مجهز شده‌اند و وقتی شارژ آنها تمام شد با تنها 10دقیقه می‌توانید 3 ساعت از آنها استفاده کنید.

    به ادعای بیتس این‌بار فناوری نویزکنسلینگ این هدفون پیشرفت فراوانی داشته و با قابلیت Pure Adaptive Noise Canceling به‌صورت منظم از صدای محیط اطراف نمونه‌برداری خواهد شد. به این ترتیب قدرت نویزکنسلینگ به‌طور مثال درون هواپیما و قطار با محل کار متفاوت خواهد بود و تنها 5 دقیقه طول می‌کشد تا هدفون بتواند صدا را بسته به محیط اطراف بهینه کند. بیتس می‌گوید این هدفون‌ها همچنین طوری طراحی شده‌اند تا در صورت استفاده از عینک یا با موهای بلند نیز نشتی صدا به حداقل برسد. با وجود اینکه USB-C و لایتنینگ حالا درگاه‌های استاندارد انواع هدفون‌ها برای اتصال باسیم هستند بیتس استودیو 3 کماکان از microUSB برای شارژ استفاده می‌کند. به هر حال اگر کاربر آی‌فون، آی‌پد یا مک‌بوک هستید هدفون‌های جدید بیتس می‌تواند حداقل راحتی در استفاده را برایتان به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر