سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به عنوان بهترین گوشی های MWC شانگهای انتخاب شدند

عصر کالا- گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس توسط گروهی از تحلیل‌گران و روزنامه‌نگاران عرصه تکنولوژی به عنوان بهترین گوشی های MWC شانگهای انتخاب شدند.

سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به عنوان بهترین گوشی های MWC شانگهای انتخاب شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 جایزه بهترین گوشی های MWC شانگهای را از آن خود کرده‌اند. مراسم جوایز موبایل آسیا (AMO) هر ساله در جریان بزرگترین رخداد موبایلی آسیا یعنی کنگره جهانی موبایل شانگهای به تاثیرگذارترین نوآوری‌های عرصه موبایل اهدا می‌شود.
    کنگره جهانی موبایل شانگهای امسال با هماهنگی GSMA و از تاریخ 28 ژوئن تا اول جولای برگزار شد. این رویداد بهترین فرصت برای ا‌هالی صنعت موبایل و شرکت‌های پیشرو آسیاست تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و در عین حال به بازدیدکنندگان نیز فرصت می‌دهد تا نیم نگاهی به آینده فناوری‌های موبایل داشته باشند.

    مراسم اهدای جوایز امسال، بعدازظهر روز 28 ژوئن در سالن داگوآن شهر پودانگ در شانگهای برگزار شد. با اهدای این جوایز از شرکت‌هایی تقدیر می‌شود که محصولات و خدمات موبایلی آن‌ها شامل نوآوری‌هایی استثنایی باشند.
    نحوه انتخاب بهترین گوشی های MWC شانگهای

    انتخاب «بهترین گوشی هوشمند» توسط گروهی از برترین روزنامه‌نگاران، تحلیل‌گران و چهره‌های تاثیرگذار بازار موبایل انجام می‌شود که نامزدهای این جایزه را بر اساس انواع معیارهای مختلف از طراحی فیزیکی و تجربه کاربری تا عملکرد، سادگی کاربرد، ارزش در مقایسه با قیمت و نوآوری‌های ناب، ارزیابی می‌کنند.
    گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با هدف ارائه تجربه‌ای بدون مرز با گوشی هوشمند طراحی شده و مجهز به نمایشگر بدون حاشیه، لبه‌هایی خمیده و صفحه نمایش بدون مرز هستند که به کاربران امکان می‌دهد تا سطحی جدید از عملکرد و راحتی را تجربه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر