شرکت اپل محصولات جدید خود را امشب معرفی می‌کند

عصر کالا- پیش از این مسئولان اپل اعلام کردند که قصد دارند مراسم دوم معارفه سال ۲۰۱۸ خود را در تاریخ ۳۰ اکتبر برگزار نمایند.

شرکت اپل محصولات جدید خود را امشب معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت چند ملیتی اپل، که در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت دارد، در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا تاسیس شده است. این شرکت که بیشتر به تولید سخت‌افزارهای نوین معروف است، محصولاتی مانند آیپد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی را نیز تولید و عرضه می‌کند.

    حال با توجه به نزدیک بودن زمان رویداد بزرگ اپل در ماه اکتبر و معرفی  محصولات جدید این شرکت، شایعات و پیش‌بینی‌‌های زیادی در مورد محصولات این شرکت منتشر شده است. اگرچه اوایل امسال شاهد عرضه‌ مدل جدید محصول آیپد با ویژگی‌های جدید بودیم، اما شایعات حاکی از این است که محصول جدید این سری یعنی آیپد پرو نیز در رویداد اکتبر اپل معرفی می‌شود و قرار است پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی داشته باشد.

    مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور محصولات اپل، اعلام کرده است که این شرکت برای رویداد 30 اکتبر خود ایده‌های ویژه‌ای دارد. وی می‌گوید که شرکت اپل محصول جدید خود یعنی ipad Pro را  برای معرفی در این رویداد در نظر دارد. علاوه بر تمامی قابلیت‌هایی که اپل قصد دارد برای آیپد پرو ارائه دهد، موضوع دیگری نیز مطرح است که این شرکت به دنبال تولید مجدد سری آیپد مینی خود است و قصد دارد این محصول را با نمایشگرهای جدید تجهیز کند.

    گفتنی است؛ هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آیپدهای مینی مشخص نشده است اما احتمال می‌رود تا پایان سال جاری میلادی این محصولات در دسترس کاربران قرار گیرند. همچنین مسئولان اپل قصد دارند رویداد معارفه 30 اکتبر خود را به گونه ای برگزار کنند که تحت الشعاع رویداد معرفی آیفون‌های 2018 قرار نگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر