چگونه در iOS ۱۱ حافظه آیفون را آزاد کنیم؟

عصر کالا- در ۱۱ iOS ویژگی به بخش حافظه ذخیره سازی اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید حافظه پنهان را مدیریت کنید.

چگونه در iOS ۱۱ حافظه آیفون را آزاد کنیم؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کمبود حافظه، یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که کاربران اپل به خصوص کاربرانی که از آیفون و آی پد های نسخه 16، 32 و 64 گیگابایتی استفاده می کنند، با آن رو به رو هستند. حجم بالای نرم افزار ها باعث شده تا میزان حافظه ذخیره سازی برای کابران اهمیت پیدا کند.

    برخی از نرم افزار ها دیتا و فایل های بسیاری را در گوشی ذخیره می کنند که باعث پر شدن حافظه داخلی می شود و به اصطلاح به آن ها حافظه پنهان می گویند. در آی او اس 11 ویژگی به بخش Storage اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید حافظه پنهان را مدیریت کنید.

    پس از به روز رسانی گوشی خود به آی او اس 11، از طریق منوی تنظیمات گوشی به بخش iPhone Storage مراجعه کنید.

    پس از بارگذاری نرم افزار ها می توانید اطلاعات کلی از حافظه گوشی خود را مشاهده کنید.

    در پایین صفحه می توانید اطلاعات کلی از تک تک نرم افزار های نصب شده و حافظه استفاده شده را مشاهده کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار مورد نظر، کافیست آن را لمس کنید.

    به عنوان مثال با وارد شدن به جزئیات نرم افزار Google Play Music، مشاهده می کنیم که این نرم افزار تنها 45 مگابایت از حافظه را اشغال کرده و بیش از 1 گیگابایت اسناد و اطلاعات در خود ذخیره کرده است.

    اگر نرم افزاری مورد نظر دیگر استفاده ای برای شما ندارد می توانید با لمس گزینه Delete App آن را حذف کنید. با لمس این گزینه اسناد و دیتا های موجود در نرم افزار نیز حذف خواهد شد.

    اگر اطلاعات موجود در نرم افزار را نیاز دارید و تنها می خواهید نرم افزار را حذف کنید، گزینه Offload App را لمس کنید. به عنوان مثال حجم اپلیکیشن فیسبوک 258 مگابایت است اما به هنگام غیر فعال کردن این اپلیکیشن تنها 226 مگابایت آن از روی دیوایس شما پاک می شود.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر