اپل در حال توسعه فناوری اختصاصی خود برای تولید پنل های اولد است

عصر کالا- به تازگی یکی از رسانه‌های کره‌ای با انتشار گزارشی جدید، از سرمایه گذاری اپل به منظور توسعه پنل های اولد با فناوری اختصاصی خود خبر داده است.

اپل در حال توسعه فناوری اختصاصی خود برای تولید پنل های اولد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، یکی از شایعه‌ها در مورد آیفون 2017 که با استقبال افراد زیادی رو به رو شد، تصمیم مدیران اپل برای کنار گذاشتن پنل‌های ال سی دی و روی آوردن به پنل های اولد بود. به علاوه، بسیاری از منابع اعلام کردند که سامسونگ، یکی از تامین‌کننده‌های این پنل‌ها است.
    با نگاه به تاریخچه همکاری اپل و سامسونگ و این حقیقت که اهالی کوپرتینو از وابستگی بیش از حد به یک تامین‌کننده بیزار هستند، احتمالا این انتشار خبر که اپل کار توسعه فناوری اختصاصی خود برای تولید پنل های اولد را آغاز کرده است، چندان غافلگیرکننده نخواهد بود. بر اساس گزارش جدیدی که “DigiTimes” به نقل از “ET News” منتشر کرده است، مدیران در حال سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری اولد برای کاهش وابستگی خود به سامسونگ هستند. هرچند، برخی شایعات موجود از احتمال همکاری ال جی و اپل به منظور تامین این پنل‌ها خبر دارند.
    چنین تصمیمی علاوه بر کاهش وابستگی این شرکت، امکان کنترل بیشتر مدیران بر میزان موجودی را فراهم کرده و آنها را قادر می‌سازد تا از این فناوری اختصاصی در دیگر محصولات خود نیز استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر