زمان عرضه و قیمت وان پلاس ۵ برای بازار کشورهای مختلف اعلام شد

عصر کالا- به دنبال معرفی گوشی جدید وان پلاس، زمان عرضه و قیمت وان پلاس ۵ (OnePlus ۵) در بازار کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکا اعلام شد.

زمان عرضه و قیمت وان پلاس ۵ برای بازار کشورهای مختلف اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    وان پلاس با بهره‌گیری از سخت افزار قدرتمند، تلاش کرده تا روند قبلی خود در تولید پرچمداران مقرون به صرفه را دنبال کند و اسنپدراگون 835، هشت گیگابایت رم و دوربین دوگانه بخشی از این موارد هستند. هرچند، قدرت بیشتر تنها ملاک کاربران برای خرید گوشی های هوشمند نیست چرا که طراحی این گوشی با نسل قبلی آن یعنی وان پلاس 3 تی نیز تفاوت چندانی ندارد.
    استفاده از قطعات قدرتمند، نیازمند پرداخت پول بیشتر است. اما این بار سازندگان رویه دیگری را در پیش گرفته‌اند: نسخه خاکستری وان پلاس 5 با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و نسخه مشکی آن نیز با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

    زمان عرضه و قیمت وان پلاس 5
    به گفته سازندگان، گوشی جدید وان پلاس از تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) به صورت رسمی در بازار آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه خاکستری وان پلاس 5 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را به قیمت 649 دلار در آمریکای شمالی و 449 یورو در بازار کشورهای اروپایی همچون اتریش، بلژیک، آلمان، فرانسه، دانمارک، یونان، ایتالیا، لهستان و بیشتر، خریداری کنند. نسخه گران‌تر این گوشی با رنگ مشکی هم 719 دلار و 499 یورو قیمت خواهد داشت.

    در مورد بازار کشورهای آسیایی، برنامه وان پلاس متفاوت بوده و سه فروشنده رسمی از جمله آمازون و “JD” در کشورهای چین، هنگ کنگ و هند، پیش از فروشندگان دیگر، این گوشی را از تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) به فروش خواهند رساند. جدول پیش رو، قیمت تقریبی وان پلاس 5 در بازارهای مختلف را نشان می‌دهد:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر