موتورولا برای ششم تیر دعوتنامه فرستاد؛ آیا موتو زد ۲ در راه است؟

عصر کالا- رفداران گوشی‌های موتورولا مدتی است که منتظر معرفی گوشی تراز اولی از جانب موتورولا هستند، موتورولا نیز برای ششم تیر دعوتنامه فرستاده است، چه بسا که در این تاریخ موتو زد ۲ در راه باشد.

موتورولا برای ششم تیر دعوتنامه فرستاد؛ آیا موتو زد ۲ در راه است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل ازفارنت ؛ باخبر شدیم موتورولا برای مراسمی در تاریخ ششم تیر ماه دعوتنامه ارسال کرده است، به این ترتیب می‌توان انتظار داشت چشم هواداران گوشی‌های موتورولا به گوشی‌های جدیدی در تیر ماه روشن شود.

    از طرف دیگر تاکنون شاهد تصاویر مختلفی از گوشی بودیم که به موتو زد 2 نسبت داده می‌شد، در عکسی که در این دعوتنامه به چشم می‌خورد نیز شاهد گوشی هستیم که به لحاظ ظاهر با عکس‌هایی که پیش از این از موتور زد 2 به بیرون درز پیدا کرده بود شباهت دارد.

    با این حساب می‌توان این‌گونه برداشت کرد که موتورولا در تاریخ ششم تیرماه قرار است موتو زد 2 را رونمایی کند. ناگفته نماند که طرفداران دو آتشه گوشی‌های موتورولا در تیر ماه جاری چشم انتظار معرفی موتو ایکس 4 نیز هستند.

    انتظار می‌رود موتو ایکس 4 در تاریخ نهم تیر ماه از جانب موتورولا رونمایی شود، چیزی که تاکنون از شایعات می‌توان برداشت کرد این است که موتو ایکس 4 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 بهره می‌برد، استاندارد IP68 را نیز به احتمال زیاد در این گوشی شاهد هستیم. حضور این استاندارد به این معناست که موتو ایکس 4 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

    باتری 3800 میلی‌آمپری، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی، فناوری شارژ سریع نسخه 3.0 و یو‌اس‌پی نوع سی را می‌توان از دیگر مواردی دانست که انتظار حضور آن‌ را در موتو ایکس 4 داریم. اگر تمامی این موارد در خصوص موتو ایکس 4 صحت داشته باشد می‌توان گفت با یک گوشی میان‌رده‌ای طرف هستیم که حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد.

    در خصوص موتو زد 2 نیز اطلاعات زیادی به بیرون منتشر نشده است، اما در نتیجه بنچمارکی که به این گوشی نسبت داده می‌شود مشخص شده که به احتمال زیاد در موتو زد 2 شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون 835 هستیم. در کنار چنین پردازنده قدرتمندی پیش‌بینی می‌شود 4 یا 6 گیگابایت رم را نیز شاهد باشیم.

    از آن‌جایی که تمامی گوشی‌های همراه پرچمدار 2017 به دوربین دوگانه مجهز هستند انتظار می‌رود در موتو زد 2 نیز شاهد حضور یک دوربین دوگانه باشیم. بدون شک صفحه‌نمایش موتو زد 2 نیز از رزولوشن بالایی برخوردار خواهد بود.

    در مجموع می‌توان گفت هنوز یکی دو هفته‌ای تا تاریخ دعوتنامه موتورولا زمان باقی مانده است و چه بسا در این مدت اطلاعات بیشتری از موتو ایکس 4 یا موتو زد 2 به بیرون درز پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر