ایکسپریا ایکس زد وان کامپکت تا پایان تابستان وارد بازار می‌شود

عصر کالا- مثل همیشه، سونی امسال هم در نمایشگاه IFA برلین یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد؛ کنفرانسی که مطمئن هستیم در آن، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند جدید معرفی خواهند شد.

ایکسپریا ایکس زد وان کامپکت تا پایان تابستان وارد بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، از پیش‌بینی‌های خودمان هم صحبت نمی‌کنیم. سونی دو ماه قبل از برگزاری IFA امسال، دعوتنامه‌های مراسم خبری خودش را ارسال کرده بود.

    شایعه‌ی تازه‌ای منتشر شده که از زمان عرضه‌ی Xperia XZ1 Compact می‌گوید.
    با این حال، اطلاعاتی که درباره‌ی مدل‌های مختلف گوشی‌ها داریم، همگی شایعه هستند. طبق همین شایعات، سونی می‌خواهد سه گوشی جدید رونمایی کند: Xperia X1، Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact. سومین مدل این سری، شاید جالب‌ترین گوشی جدید سونی باشد. این شرکت ژاپنی، از معدود کمپانی‌هایی است که هنوز هم گوشی هوشمند کوچک تولید می‌کند. با این حال، از زمان عرضه‌ی Xperia Z5 Compact، پرچم‌دارهای سونی در سایز کوچک عرضه نشده‌اند.

    شایعه‌ی تازه‌ای منتشر شده که از زمان عرضه‌ی Xperia XZ1 Compact می‌گوید. می‌دانیم که به احتمال زیاد این گوشی در روز 31 آگوست رونمایی خواهد شد. شایعه‌ی جدید می‌گوید که حداکثر ده روز پس از این رونمایی، گوشی Xperia XZ1 Compact راهی بازار خواهد شد.

    منبع این خبر نوشته است که سونی می‌خواهد پیش از معرفی آیفون‌های امسال اپل، گوشی‌های جدید خود را وارد بازار کند.

    معمولا سابقه ندارد سونی گوشی‌اش را یک هفته پس از رونمایی، وارد بازار کند. گوشی Xperia XZ Premium در بهمن ماه سال گذشته معرفی شد، ولی بیش از سه ماه طول کشید تا وارد بازار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر