سامسونگ و ال جی، حاضر به کاهش سرعت گوشی برای افزایش عمر باتری نیستند

عصر کالا-در واکنش به نقض قوانین شرکت اپل، سامسونگ و ال جی اعلام کردند که حاضر به کاهش سرعت گوشی برای افزایش عمر باتری نیستند.

سامسونگ و ال جی، حاضر به کاهش سرعت گوشی برای افزایش عمر باتری نیستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت های سامسونگ و ال جی دو تن از بزرگترین سازندگان گوشی های اندرویدی در واکنش به نقض قوانین توسط اپل در مورد کاهش سرعت پردازنده تلفن هوشمند برای افزایش عمر ظرفیت باتری، به کاربران خود اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر به انجام این کار نخواهند شد.

    این تاکتیکی است که شرکت اپل پذیرفته است که آن را انجام داده تا با کاهش سرعت CPU و آهسته کردن تلفن های هوشمند خود عمر باتری را افزایش دهد.

    شرکت ال جی در این زمینه اظهار داشت؛ هرگز ما این کار را نمی کنیم، ما به آنچه مشتریان می خواهند توجه می کنیم. شرکت سامسونگ نیز اعلام نمود؛ کیفیت محصول همیشه اولویت سامسونگ بوده است، ما طول عمر باتری دستگاه های تلفن همراه سامسونگ را از طریق اقدامات ایمنی چند لایه که شامل الگوریتم های نرم افزاری هستندکه جریان شارژ باتری و زمان شارژ را کنترل می کنند، افزایش می دهیم، ما عملکرد CPU را از طریق به روز رسانی نرم افزار برای افزایش عمر باتری کاهش نمی دهیم. پیش از این نیز در واکنش به اقدامات اپل در این زمینه شرکت های اچ تی سی و موتورولا نیز تایید کردند حاضر به انجام این کار نیستند.

    در همین حال، اپل به خاطر کاهش سرعت کاربرانش بدون دادن اطلاع به آنها، از کاربران عذرخواهی کرده است و برای جبران این کار قیمت باتری های تلفن هوشمند خود را کاهش داده است. گفتنی است؛ شرکت اپل رسما می گوید که باتری آیفون ظرفیت قابل توجهی را پس از 500 دوره شارژ از دست می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر