مشخصات اچ تی سی یو؛ گواهی IP۵۷، نسخه دو سیم کارت، بدون جک ۳.۵ میلی‌متری

عصر کالا- در گذشته برای اولین بار تصاویری که از اچ تی سی یو به بیرون درز کرده بود را مشاهده کردیم. اکنون و با گذشت چند روز از پخش خبر قبلی، اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه به بیرون درز کرده است.

مشخصات اچ تی سی یو؛ گواهی IP۵۷، نسخه دو سیم کارت، بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دی جی رو ؛ برای طرفداران گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب، خبر خوب این است که اچ تی سی یو گواهی IP57 را دریافت کرده است. این به آن معنی است که این گوشی ضد گرد و غبار خواهد بود و می‌تواند درون آب تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه، قرار بگیرد. کمی عجیب است که اچ تی سی برای دریافت امتیاز 6 گرد و غبار (که بهترین امتیاز برای مقاومت در برابر گرد و غبار است) اقدام نکرده است. با این حال این ویژگی یک بهبود در مقایسه با پرچمداران گذشته اچ تی سی خواهد بود.

    مورد بعدی این است که اچ تی سی یو در دو نسخه تک سیم و دو سیم عرضه خواهد شد، موضوعی که برای بسیاری از کاربران در نقاط مختلف جهان مهم است. اما خبر دیگری نیز وجود دارد؛ اچ تی سی تصمیم به حذف جک 3.5 میلی‌متری در این گوشی همانند اچ تی سی اولترا گرفته است.

    اچ تی سی یو با پردازنده اسنپ‌دراگون 835، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، دوربین پشتی 12 مگاپیکسل، دوربین جلویی 16 مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید 7.1 با رابط کاربری Sense 9 معرفی خواهد شد. ویژگی خاص این گوشی نیز لبه‌های حساس به لمس آن است.

    انتظار می‌رود اچ تی سی، پرچمدار جدید خود را تا پایان این ماه به صورت رسمی معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر