ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ چگونه خواهد بود؟ +تصاویر

عصر کالا- رندر احتمالی گلکسی اس ۹ توسط Onleaks منتشر شده است که نشان می دهد پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا از ظاهری شبیه به گلکسی اس ۸ برخوردار خواهد بود.

ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ چگونه خواهد بود؟ +تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طرح زیر دو رندر احتمالی گلکسی اس 9 است که توسط Onleaks و به رنگ مشکی منتشر شده است. به نظر می رسد این طراحی جدید هم از جلو و هم از عقب بسیار شبیه به سامسونگ گلکسی اس 8 است؛ با یک صفحه نمایش منحنی، شیشه منحنی عقب و دور قاب کوچک.

    نکته قابل توجه این است که اسکنر اثر انگشت به پایین دوربین منتقل شده است. این اسکنر مانند گلکسی اس 8 همچنان در پشت گوشی قرار دارد  اما در موقعیتی مرکزی‌تر نسبت به گلکسی اس 8 قرار گرفته است که دسترسی به آن را ساده تر می کند.

    به نظر می رسد این گوشی دوربین دوگانه ندارد؛ قابلیتی که احتمالا در گلکسی اس 9 پلاس عرضه خواهد شد. به طور خلاصه به نظر نمی رسد پرچمدار جدید نسبت به گلکسی اس 8 تفاوت ظاهری چشم‌گیری داشته باشد اما پیش‌بینی می‌شود از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تغییراتی در آن ایجاد شود.

    طبق گفته Bloomberg احتمالا گوشی در اواخر ماه فوریه (حدودا اوایل اسفند ماه) معرفی خواهد شد. بنابر اطلاعات افراد مطلع سیستم دوربین اس 9 و اس 9 پلاس پیشرفت خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر