گوشی ZTE Prestige ۲ معرفی شد

عصر کالا- شرکت ZTE گوشی هوشمند جدید ZTE Prestige ۲ را به مجموعه محصولات خود اضافه کرد. کاربران آمریکایی می‌توانند این گوشی را با قیمت ۷۹.۹۹ از سایت Best Buy خریداری کنند.

گوشی ZTE Prestige ۲ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، گوشی ZTE Prestige 2 مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی FWVGA و پردازنده چهار هسته‌ای یک گیگاهرتزی است.
    «لیکسین چنگ» رئیس و مدیر عامل شرکت ZTE USA می‌گوید: «اولین گوشی Prestige محبوبیت فوق العاده ای در میان کاربران به دست آورد و ما با افتخار اعلام می‌کنیم با ساخت گوشی جدید Prestige 2 رویکرد گوشی اصلی را دنبال کرده‌ایم. ما قصد داریم گزینه‌های بسیار ویژه و مقرون به صرفه‌ای در تمامی سطوح قیمت تولید کنیم و این گوشی گزینه‌ای بسیار مناسب برای کاربرانی است که قصد ندارند هزینه زیادی برای خرید گوشی کنند اما از طرفی ترجیح می‌دهند گوشی با کیفیت و رده بالایی داشته باشند.»

    از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد، همچنین این گوشی از کارت‌های میکرو اس دی تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
    گوشی ZTE Prestige 2 دارای یک باطری 2035 mAh است. در این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت گوشی استفاده شده است. قرار است این گوشی سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow را اجرا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر