آشنایی با ۷ گوشی هوشمند فوق‌العاده لوکس و گران‌ قیمت

عصر کالا- همه ما گوشی‌هایی با پردازنده‌های قدرتمند، حافظه رم بسیار بالا، نمایشگر با رزولوشن بالا، دوربین با کیفیت و ویژگی‌هایی ازاین‌ دست را دوست داریم.

آشنایی با ۷ گوشی هوشمند فوق‌العاده لوکس و گران‌ قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از آیتی رسانه؛ برخلاف کاربران عادی، عده‌ای از ثروتمندان وجود دارند که چنین ویژگی‌های سخت‌افزاری برایشان کاملا بی‌اهمیت است. آنها ترجیح می‌دهند که گوشی هوشمندشان ظاهری لوکس داشته و معرف جایگاه اجتماعی‌شان باشد و کاربردی در حد برقراری تماس و انجام امور تجاری برایشان کافی است.

    بااین‌ وجود، آمیختن دو ویژگی لوکس بودن و بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌ها چندان دور از ذهن نبوده و همواره سازندگان مختلفی وجود داشته‌اند که با شخصی‌سازی گوشی‌های پرچم‌دار، ترکیب موردعلاقه افراد ثروتمند را فراهم کنند.

    حالا قصد داریم تا 7 مورد از لوکس‌ترین گوشی‌هایی را که تصاحب آنها برای ما امری دور از ذهن به نظر می‌رسد، معرفی کنیم که شناختن آنها خالی از لطف نیست. طبیعتا بسیاری از سازندگان، به سراغ تغییر ظاهر گوشی‌های آیفون اپل با طلا و الماس می‌روند اما در این میان، تعداد اندکی هم از خانواده اندروید مشاهده می‌شوند. اگر شما هم موردی از گوشی‌های خاص و گران‌قیمت را سراغ دارید، با ما در میان بگذارید.

    آیفون 6s نسخه پوکمون گو

    نخستین محصول در میان 7 گوشی، ساخت یک کمپانی زیورآلات روس به نام Caviar است. این شرکت روسی، هدف از ساخت این گوشی را جشن گرفتن معرفی بازی پوکمون گو (Pokemon Go) معرفی کرده است.

    قسمت قابل‌ توجه در این آیفون، پنل پشتی تیتانیومی آن است که قلم کاری شده و شخصیت‌های مشهور بازی پوکمون یعنی Articuno, Zapdos و Moltres در آن قابل‌ مشاهده است. لوگوی Poke Ball در قسمت بالایی قرار گرفته و برای افزایش ارزش آن، یک حساب کاربری پوکمون گو هم به‌صورت پیش‌فرض در دستگاه وجود دارد که ارزشی معادل 100 دلار دارد.

    مشخص نیست که این محصول چه گروهی را مدنظر قرار داده اما آنچه مشخص است، فروخته شدن تمامی 77 دستگاه است چراکه موجودی آن در وب‌سایت شرکت روسی، به پایان رسیده است.

    قیمت: 2700 دلار

    ورتو Constellation

    این گوشی ساخت کشور انگلستان است که با دست ساخته شده و در ساخت بدنه آن از آلومینیوم و چرم بهره گرفته‌شده و در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی در دسترس است. با توجه به اینکه این گوشی برای فروش جهانی در نظر گرفته‌ شده، یک کلید از جنس یاقوت در سمت چپ آن قرار دارد که با فشردن آن به دستیار امنیتی ورتو دسترسی پیدا می‌کنید که می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف کند.

    در کنار زیبایی، Constellation سخت‌افزار خوبی هم دارد که در اکثر پرچم‌داران سال 2016 وجود داشت. نمایشگر AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440، پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از ویژگی‌های اصلی آن است. از دیگر مشخصات می‌توان به دوربین 12 مگاپیکسلی، باتری 3220 میلی‌آمپری، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، درگاه USB Type-C و شارژ بدون سیم اشاره کرد.

    به‌ هرحال اینها مواردی هستند که در کمتر گوشی لوکسی وجود دارد و می‌توان گفت که Constellation بسیاری از نیازهای یک کاربر را برطرف می‌کند. در کنار کریستال یاقوتی در پنل جلویی، تکنولوژی‌های دیگری هم در این محصول جای گرفته‌اند.

    قیمت: 6500 دلار

    Solarin

    این محصول توسط کمپانی Sirin Labs به تولید رسیده و یکی از امن‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود که قیمت 14000 دلاری را در مقابل مشتری قرار می‌دهد. به گفته این کمپانی، در داخل سولارین 2500 جز متفاوت وجود دارد که بدون مختل نمودن عملکرد دستگاه در مقابل حملات سایبری مقاومت می‌کند. پردازنده آن از نوع 256 بیتی رمز گذاری شده است که به ادعای Sirin، قدرتمندترین تکنولوژی امنیتی در دنیا بوده و در دسترس هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری نیست.

    با وجود اینکه امنیت، مهم‌ترین مؤلفه موجود در سولارین است، اما اجازه دهید تا نگاهی به سایر مشخصات آن هم بیندازیم. شاید نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن  2560 در 1440، دوربین 24 و  8 مگاپیکسلی، باتری 4040 میلی‌آمپری و چیپست اسنپدراگون 810 شما را به وجود بیاورند، اما این گوشی بسیار سنگین بوده و 250 گرم وزن دارد.

    مؤسس کمپانی سازنده می‌گوید که سولارین از سایر گوشی‌های امن متفاوت است و آنها با ارگان‌های مختلفی برای توسعه آن همکاری کرده‌اند. بدنه آن از جنس تیتانیوم بوده و از شیشه تقویت‌شده برای محافظت از نمایشگر و دوربین آن استفاده شده و جنس بدنه پشتی هم از یک نوع چرم خاص است.

    قیمت: 14000 دلار

    آیفون 7 نسخه Carbon Concept

    طبق ادعای کمپانی سوییسی Golden Dreams، آیفون 7 نسخه Carbon Concept سبک‌ترین و مستحکم‌ترین گوشی هوشمند موجود در جهان است. این نسخه محدود از آیفون 7، از فیبر کربن دست‌ساز به‌عنوان قاب بهره می‌برد. البته چنین موضوعی، قیمت گزاف 17000 دلاری را برای این آیفون 7 انحصاری به ارمغان آورده است.

    کمپانی سوییسی، تولید این محصول را به 77 عدد محدود کرده که در هر دو نسخه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در دسترس است. این گوشی به‌صورت آنلاک است و سرویس‌های اختصاصی کمپانی برای آن در دسترس است که شما را از وسایل جانبی دیگر بی‌نیاز می‌کند.

    قیمت: 17000 دلار

    آیفون 7 نسخه ترامپ

    اگر در میان اطرافیان شما شخصی وجود دارد که از ترامپ طرفداری می‌کند و گوشی هوشمندی ندارد، می‌توانید یک آیفون 7 طلایی، با چهره ترامپ در پشت آن برای او تهیه کنید! این یک طرح به‌واقع عجیب از سوی کمپانی اماراتی Goldgenie است و نخستین نسخه آن توسط یک مشتری چینی ثبت سفارش شد که قصد داشت آن را پس از مراسم تحلیف، به رئیس‌جمهور ایالات‌ متحده هدیه بدهد.

    در این آیفون، 450 قطعه الماس سفید متعلق به کمپانی VS1 به کار رفته که در داخل لوگوی اپل و لبه‌های کناری گوشی قرار گرفته‌اند. پس از نسخه اولیه، Goldgenie 9 عدد دیگر از این آیفون خاص را هم به فروش رسانده است.

    قیمت: 151000 دلار

    آیفون 7 Black Diamond ساخته کمپانی Gresso

    در جایگاه ششم نیز، شاهد یک آیفون 7 دستکاری‌شده سوییسی هستیم. مجموعه آیفون 7 Black Diamond ساخته کمپانی Gresso، شامل سه نسخه می‌شود که هرکدام ارزشی بالغ‌بر 500000 دلار دارند. در پنل پشتی این گوشی، تیتانیوم درجه 5 حضور دارد که بر روی آن، 1450 قطعه الماس سیاه جای گرفته است. این همه ماجرا نیست. ایرپادهای اپل هم که به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسند، توسط این کمپانی، به الماس سیاه مزین شده و به همراه این گوشی عرضه می‌شوند. در لوگوی کمپانی Gresso و قاب پیرامون لنز دوربین، 10 گرم طلای 18 عیار به‌کار رفته است. این محصول از یک آیفون 7 256 گیگابایتی به عاریت گرفته شده است.

    قیمت: 500000 دلار

    7. مجموعه آیفون 7 Brikk Lux

    آخرین محصول، ساخت یک کمپانی ساکن لس‌آنجلس به نام Brikk است. این کمپانی ثبت سفارش برای این محصول را حتی پیش از عرضه رسمی آیفون 7 آغاز نمود که شخصی سازی‌های فراوانی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

    نسخه پایه قیمتی 4295 دلاری دارد اما گران‌ترین نسخه، The Bespoke Collection نام‌گذاری شده است. در این مدل امکان استفاده از 60 قیراط الماس وجود دارد که بر روی بدنه طلایی یا تیتانیومی قرار می‌گیرد و می‌تواند به قیمت 1300000 دلار برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر