گوشی جان سختی که زیر شیر آب هم کار می‌کند

عصر کالا- یک شرکت چینی از تولید گوشی جان سخت تازه ای به نام دوگی خبر داده که در صورت ضربات شدید و رها شدن زیر شیر آب باز هم به خوبی کار می‌کند.

گوشی جان سختی که زیر شیر آب هم کار می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، این گوشی اندرویدی اس 95 پرو نام دارد و اجزای مستحکم کننده آن به صورت ماژولار طراحی شده اند و به راحتی از آن جدا شده یا به آن اضافه می‌شوند.

    گوشی یادشده را می‌توان به مدت چهار ساعت در عمق سه متری آب نگه داشت، بدون آنکه مشکل خاصی برایش ایجاد شود. همچنین اگر این گوشی را هزاران بار از ارتفاع حدوداً دو متری بر روی یک سطح سیمانی بیندازید، هیچ بخشی از آن نشکسته و آسیب نمی بیند.

    این گوشی دارای باتری 5150 میلی آمپری است. اما امکان نصب یک باتری 3500 میلی آمپری اضافی هم بر روی آن وجود دارد. همچنین با افزودن یک بلندگوی اضافی به این گوشی می‌توان از آن برای پخش صدا با قدرت بیشتر استفاده کرد.

    وزن این گوشی بدون متعلقات اضافی 285 گرم است و یک دسته تاشو بازشونده نیز در پشت آن نصب شده تا بتوان از آن برای مشاهده فیلم و عکس استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید 9، پردازنده هشت هسته‌ای Helio P90، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دو سیم کارت و هشت گیگابایت رم اشاره کرد.

    دوربین اصلی این گوشی با دقت 48 مگاپیکسل طراحی شده و دارای قدرت زوم اپتیکی ده برابر است. قیمت گوشی مذکور بدون امکانات اضافی 370 دلار و با امکانات اضافی 470 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر