گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد

عصر کالا- گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس (Galaxy X) نام موبایل قابل انعطاف سامسونگ است که در حال انجام تست‌های لازم برای اخذ مجوز رونمایی و عرضه در بازار تلفن همراه است.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، در تازه‌ترین مورد، گواهی بلوتوث نیز برای این اسمارت فون ویژه صادر شده است. البته پیش از این، محصول دیگری از کمپانی سامسونگ با شماره سریال SM-G888N0 این مجوز را دریافت کرده که به نظر نمی‌رسد شبیه به هیچ‌یک از محصولات این شرکت کره‌ای باشد. با توجه به اینکه اسمارت فون مورد نظر در زمان اخذ مجوز وای‌فای، اندروید 6.0.1 مارشمالو را اجرا می‌کرده و در تست‌های دریافت گواهی بلوتوث نیز از تکنولوژی قدیمی‌تر بلوتوث (نسخه 4.2) بهره می‌برده، موضوع کمی عجیب و پیچیده به نظر می‌رسد.
    همانطور که می‌دانید، هر دو پرچمدار امسال سامسونگ به نسخه 5.0 بلوتوث مجهز هستند و حالا استفاده از تکنولوژی‌های قدیمی‌تر در محصولی رده‌بالا با نام گلکسی X ، کمی دور از ذهن است. به عبارت دیگر، اگر گجتی که به تازگی گواهی وای‌فای و بلوتوث را دریافت کرده، گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس باشد، قطعا باید منتظر ایجاد تغییرات و ارتقای امکانات این موبایل جدید سامسونگ پیش از تولید نهایی و رونمایی باشیم.

    بر اساس شایعات منتشرشده، کمپانی کره‌ای گوشی جدید و منحصربه‌فرد خود را تا پیش از پایان سال 96 معرفی خواهد کرد. پیش از این نیز در خبرها خواندیم که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس در سال 2018 رونمایی می‌شود. البته گویا قرار نیست نمایشگر این گوشی انعطاف پذیر کاملا نرم و قابل انعطاف باشد؛ سامسونگ گلکسی ایکس را به دو صفحه نمایش مجهز خواهد کرد که به وسیله یک لولا به هم متصل می‌شوند.

    هفته گذشته بود که لنوو نیز با انتشار تصویری مفهومی از تبلت قابل انعطاف خود به نام لنوو فولیو، خبر از تولید این محصول در آینده‌ای نزدیک داد. طراحی این گجت اندرویدی که قابلیت تبدیل از یک گوشی 5.5 اینچی به یک تبلت 7.8 اینچی (و برعکس) را دارد، دو سال به طول انجامیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر