پای شیائومی به اروپا باز شد

عصر کالا- شرکت چینی شیائومی اعلام کرده که می‌خواهد به زودی و رسما وارد بازار کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و ایتالیا شود.

پای شیائومی به اروپا باز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, از آنجا که شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌شود، حالا در تازه‌ترین اقدام اعلام کرده است که قصد دارد قدم به عرصه فروش گوشی و گجت‌های هوشمند کشورهای اروپایی بگذارد و بازار این قاره سبز را نیز همچون بسیاری از کشورهای دیگر، قبضه کند.

    شرکت چینی شیائومی که به تازگی از سایر رقبای هموطن خود سبقت گرفته و با غول‌های تکنولوژی و برندهای برتر تولیدکننده گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند به رقابت تنگاتنگی پرداخته است، سعی دارد سهم خود را از بازار محصولات فناوری در جهان توسعه دهد.

    پیشتر شیائومی اعلام کرده بود که تصمیم گرفته در سال جاری 2018 میلادی حدودا 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2017، شاهد یک رشد و افزایش 43 درصدی خواهد بود. شیائومی سال گذشته توانست تنها 70 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را روانه بازار کند.

    وانگ شیانگ – معاون ارشد مدیر شرکت شیائومی – به تازگی گفته که این شرکت قصد دارد به منظور افزایش سهم خود در بازارهای جهانی، به ترتیب در 22 و 24 ماه مه سال جاری میلادی، آغاز فروش محصولات خود را در فرانسه و ایتالیا کلید بزنند.

    آنچنان که به نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه بر اینکه در دعوای تجاری میان ایالات متحده و چین کم نیاورده بلکه موفقیت‌های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده است و تمرکز خود را برروی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.

    بر اساس تحلیل موسسه تحقیقاتی کانتار، ورود شیائومی به بازار اروپا قطعا می‌تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر