گلکسی J۵ نسخه ۲۰۱۵ به اندروید نوقا آپدیت می‌شود

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد تعدادی از گوشی های میان رده قدیمی‌اش را به نوقا به‌روز کند. در این میان نام گلکسی J۵ نسخه سال ۲۰۱۵ هم به چشم می‌خورد.

گلکسی J۵ نسخه ۲۰۱۵ به اندروید نوقا آپدیت می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام ، چند ماه پیش فهرستی از گوشی‌های میان رده سامسونگ سری A وJ منتشر شد که نشان می‌داد کدام مدل‌ها قرار است به‌زودی به اندروید نوقا آپدیت شوند. در این لیست خبری از مدل گلکسی J5 (2015) نبود.

    به‌تازگی فهرست دیگری از این گوشی‌ها منتشرشده که در آن به تاریخ دقیق به‌روزرسانی‌ها هم اشاره‌شده است. این بار نام گلکسی J5 (2015) با شماره مدل SM-J500F در این فهرست دیده می‌شود. طبق اطلاعات منتشرشده در این فهرست قرار است این گوشی در تاریخ 3 نوامبر به اندروید نوقا به‌روز شود.

    ظاهرا در حال حاضر ویژگی Always On display روی صفحه‌نمایش AMOLED این گوشی قابل‌اجراست اما به‌احتمال‌زیاد این ویژگی با آپدیت به اندروید نوقا دیگر فعال نخواهد بود.

    باعث خوشحالی است که می‌بینیم سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های قدیمی‌تر و میان رده‌اش را به اندروید نوقا به‌روزرسانی کند هرچند از زمان عرضه نوقا بیش از یک سال می‌گذرد. سامسونگ قصد دارد در رقابت به‌روزرسانی گوشی‌ها عقب نیفتد اما سرعتش در ارایه آن‌ها پایین است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر