نوکیا ۹ یک‌بار دیگر در Geekbench رویت شد اما این‌بار با رم ۴ گیگابایتی!

عصر کالا- به‌تازگی بنچمارک محبوب Geekbnech نتایج تست یک اسمارت‌فون دیگر با نام “Unknown heart” را منتشر کرده است که از چیپست اسنپدارگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

نوکیا ۹ یک‌بار دیگر در Geekbench رویت شد اما این‌بار با رم ۴ گیگابایتی!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی تی رسان؛ با توجه به تصاویر منتشر شده در حال حاضر می‌دانیم منظور از “Heart”، پرچم‌دار معرفی نشده نوکیا است که به احتمال زیاد با نام نوکیا 9 روانه بازار خواهد شد.

    چند روز پیش هم نسخه‌ای از نوکیا 9 در Geekbench رویت شد که از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کرد، به این ترتیب به‌نظر می‌رسد این پرچم‌دار در دو نسخه روانه بازار خواهد شد. نسخه 8 گیگابایتی مخصوص بازارهای آسیایی است تا بتواند در برابر دیگر اسمارت‌فون‌ها خودنمایی کند و برای مناطق غربی هم‌چون آمریکا نسخه‌ای با 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که مقدار استانداردی محسوب می‌شود.

    با توجه به شایعات قبلی، نوکیا 9 در ایالات متحده با قیمت 700 دلار و در بازارهای اروپایی با قیمت 750 یورو عرضه خواهد شد. از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح QHD، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. نوکیا 9 هم‌چنین از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر