گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۸ و +S۸ وارد ایران شدند

عصر کالا- سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عصری جدید می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۸ و +S۸ وارد ایران شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ سامسونگ الکترونیکس، روز پنج‌شنبه، 14 اردیبهشت ماه 1396 از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و S8+در برج میلاد تهران رونمایی کرد.
    در این مراسم بزرگ که با حضور حدود هزار نفر برگزار شد، سامسونگ به صورت رسمی گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S8 و +S8 را برای عرضه در بازار ایران معرفی کرد.

    به گزارش ایتنا، رسانه‌ها، مدیران سامسونگ الکترونیکس و جمعی از کاربرانی که در دوره پیش فروش جهت شرکت در مراسم ثبت نام کرده بودند و تعداد زیادی از کاربران وفادار این برند از مهمانان این برنامه بودند. این گوشی‌ها طی روزهای آینده در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات سامسونگ در دسترس خواهند بود.

    در ابتدای برنامه، آقای بام سوک هانگ مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس در ایران، با رونمایی از این پرچم‌داران گفت: «شرکت سامسونگ همواره نقشی پیشرو در لحظات تعیین کننده‌ صنعت موبایل داشته است. لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به ابزاری برتر تبدیل کردند. ابزاری آن قدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد، و در عین حال آنقدر فراگیر، که تمامی‌ جهان ما در آن جای بگیرد.»


    وی همچنین در مورد گوشی گلگسی S8 و +S8 به این موضوع اشاره کرد که «سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عصری جدید می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند.»

    بیش از 5 سال تحقیقات شرکت سامسونگ نشان داد کاربران با وجود علاقه به صفحه‌ نمایش بزرگ، ترجیح می‌دهند گوشی با ابعاد کوچک‌تر داشته باشند. شرکت سامسونگ با اتکا به همین تحقیقات، گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 را طراحی کرد که بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بین محصولات موجود در بازار دارند.

     

    در ادامه برنامه، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس با اشاره به ایده اصلی خلق این محصول جدید که داشتن تجربه‌ای فراتر از مرزهاست، گفت: «گلکسی S8 و +S8 شروع کننده عصر جدیدی در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند هستند که تجربه‌ای فراتر از چارچوب‌ها و محدودیت‌های سابق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل در تعاملات تبلیغاتی‌مان با مشتریان از عبارت «از کران گذر» استفاده کرده‌ایم.»

    جعفریه همچنین درباره پیش‌فروش آنلاین این محصول گفت: «پرچم‌داران جدید سامسونگ با استقبال بالایی مواجه شدند به طوری که تنها در ظرف مدت 4 روز تمامی گوشی‌هایی که به صورت آنلاین برای پیش‌فروش عرضه شده بودند، کاملا به فروش رسید.»

    وی به طور خلاصه چهار ویژگی بارز و کاربردی گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 را برای حضار توضیح داد که شامل طراحی فوق‌العاده بدنه این پرچم‌داران و خوش دست بودن آن‌ها، دوربین پیشرفته و باکیفیت که به فناوری دوآل پیکسل مجهز است، امنیت فوق‌العاده با امکان استفاده از سه نوع تایید هویت بیومتریک و در نهایت پیشتیبانی از زبان فارسی و امکانات مورد نیاز فارسی‌زبانان از جمله تقویم و صفحه‌کلید فارسی هستند.

    گلکسی S8 و +S8 با لوازم جانبی ویژه‌ و سرویس‌های VIP از سوی سامسونگ در بازار ایران عرضه می‌شوند. سامسونگ به تازگی در کنار گوشی‌های پرچم‌دار خود دستگاه SAMSUNG DeX را معرفی کرد. کاربران با استفاده از این دستگاه می‌توانند گوشی خود را به یک صفحه نمایش متصل و از اپلیکیشن‌ها و اطلاعات گوشی خود روی محیط دسکتاپ استفاده کنند. همچنین سامسونگ با توجه به تعهد خود به مشتریان گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ را با سرویس VIP در بازار ایران عرضه می‌کند. کاربرانی که گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ را با گارانتی معتبر خریداری و تا پایان تیرماه فعال کنند، سرویس VIP سامسونگ موبایل شامل حال آن‌ها می‌شود. در این سرویس کاربرانی که صفحه نمایش گوشی‌شان شکسته است تنها با پرداخت 170 هزار تومان می‌توانند صفحه‌‌نمایش گوشی خود را تعویض کنند.

    علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ الکترونیکس در ایران گفت: «گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ صفحه‌نمایش بزرگی‌تری به نسبت گلکسی S7 و S7 edge دارند اما به دلیل استفاده از صفحه نمایش خمیده و کوچک‌تر شدن قطعات سخت‌افزاری نظیر تراشه 10 نانومتری به کار رفته در این محصولات، ابعاد بدنه تغییر محسوسی نکرده و تنها در حد چند میلی‌متر است.»

    به گفته کدخدایی پرچم‌داران جدید سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که تاییدیه Mobile HDR Premium را دریافت کرده‌اند. این تاییدیه به این معنی است که صاحبان این گوشی‌های می‌توانند واقعی‌ترین و گسترده‌ترین طیف رنگی را به هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی مشاهده کنند.

    گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ دارای تاییدیه ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 هستند و از کارت حافظه MicroSD تا سقف 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. قابلیت شارژ سریع و باتری‌های 3000 میلی‌آمپر (برای گلکسی S8) و 3500 میلی‌آمپر (برای گلکسی S8+) باعث می‌شود تا کاربران مدت‌ زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد، از گوشی استفاده کرده و حتی در صورت نیاز به شارژ مجدد، این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

    جدیدترین پرچمداران کهکشان سامسونگ در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی (Maple Gold) در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.
    این برنامه در پایان با اجرای گروه موسیقی پالت به پایان رسید.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس
    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر