Xperia XZ۱ شاهکار جدید سونی +عکس

عصر کالا- هنوز تا رونمایی رسمی Xperia XZ۱ زمان باقی مانده است اما شاهد درز تصاویر رندر شده رسمی Xperia XZ۱ سونی هستیم.

Xperia XZ۱ شاهکار جدید سونی +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارنت، گوشیXperia XZ1 به‌عنوان پرچمدار بعدی سونی شناخته می‌شود و به همین دلیل هر از گاهی شاهد درز تصاویر و شایعات Xperia XZ1 هستیم. اکنون نیز تصاویر رندر شده‌ای از Xperia XZ1 منتشر شده که پرچمدار بعدی اکسپریا را به‌خوبی به تصویر کشیده است.
    جالب اینجاست که این تصاویر مربوط به قسمت فهرست کالاهای آمازون است و پس از اینکه تصاویر Xperia XZ1 به سرعت در فضای اینترنت پخش شد شاهد بسته‌شدن صفحه‌ مربوط به این کالا در آمازون بودیم. با توجه به این تصاویر به خوبی می‌توان در خصوص ظاهر پرچمدار بعدی سونی قضاوت کرد، نکته‌ دیگری که در این تصاویر جالب به نظر می‌رسد استفاده از رنگ صورتی در گوشی Xperia XZ1 است.

    طراحی زیبای گوشی‌های تراز اول سونی را به وضوح می‌توان در Xperia XZ1 مشاهده کرد. از طرف دیگر ظاهرا قسمت سنسور پنل پشتی گوشی نیز نسبت به چیزی که در XZ Premium شاهد بودیم پهن‌تر شده و در قسمت وسط قرار گرفته است. به احتمال زیاد تا رونمایی رسمی گوشی Xperia XZ1 زمان زیادی باقی نمانده است و سونی قرار است این گوشی پرچمدار را در تاریخ 31 شهریور ماه رونمایی کند.

    احتمال می‌رود در کنار رونمایی پرچمدار بعدی سونی شاهد رونمایی نسخه‌ای کوچک‌تر از این گوشی نیز با عنوان Xperia XZ1 Compact باشیم. انتظار داریم سونی یک گوشی میان‌رده دیگر را نیز در این تاریخ با نام Xperia X1 رونمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر