تاریخ عرضه گوشی هواوی میت ۱۰ مشخص شد

عصر کالا- هواوی تا چند ماه دیگر گوشی «میت ۱۰» (Mate ۱۰) را معرفی و راهی بازار می‌کند.

تاریخ عرضه گوشی هواوی میت ۱۰ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، محصولی که از صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه بهره می‌برد و از این نظر شباهت زیادی به گلکسی اس 8 خواهد داشت. گوشی جدید هواوی به عنوان دومین پرچم‌دار این شرکت در سال 2017 به حساب می‌آید که خیلی‌ها را هیجان‌زده کرده است. حتی مسئولان هواوی به این موضوع اشاره کرده‌اند گوشی جدید آن‌ها می‌تواند آیفون 8 را به چالش بکشد. امروز مشخص شد که این گوشی در تاریخ 24 مهر ماه در مراسمی که در کشور آلمان برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

    در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که هواوی در مراسم مشخص شده قصد دارد میت 10و مدل لایت این گوشی را معرفی کند. البته شرکت هواوی هنوز تاریخ اعلام شده را تایید نکرده است، اما به نظر می‌رسد که دیرتر از این زمان شاهد معرفی میت 10 باشیم. در واقع اگر این محصول قصد دارد رقیبی برای آیفون باشد نباید دیرتر از زمان عرضه آیفون جدید راهی بازار شود.

    شایعات می‌گویند که هواوی از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 2:1 برای گوشی جدیدش استفاده کرده است. این تلفن همراه هوشمند به تراشه Kirin 870 و چهار گیگابایت رم هم مجهز شده است. تلفن همراه میت 10 از دوربین دوتایی هم پشتیبانی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر